arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵

500 گرم مواد روانگردان و هروئین از یک زوج در کیش کشف شد ‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
‌با دستگيري زوج قاچاقچي حرفه‌اي، بيش از 500 گرم مواد روانگردان شيشه و هروئين فشرده که به صورت بلع معده‌اي و پوشش در دور كمر‌، جاسازي شده بود، کشف و ضبط شد‌.

‌به گزارش ایسنا، ‌سرگرد یونس شعبانیان با اعلام این خبر گفت: ماموران اين پاسگاه موفق به كشف مقدار تقريبي 500 گرم انواع مواد مخدر از نوع هروئين و شيشه، از يك زوج سوداگر مرگ كه به طور ماهرانه‌‌اي در لباس زير خود جاسازي کرده و قصد ورود به جزيره را داشتند‌، شدند.

وي در تشريح اين خبر گفت: عوامل اين يگان قبل از ورود مسافران به سالن مسافربري و كنترل توسط دستگاه ايكس ري به حركات و رفتار زوج جوان‌ كه از مسافران ورودي به جزيره بودند، مشكوك مي‌شوند.

 معاون اجتماعی نیروی انتظامی ویژه کیش ادامه داد: ماموران اين زوج جوان را جهت بررسي به صورت جداگانه به اتاق‌هاي بازرسي هدايت و در بازرسي بدني توسط مامور نسوان از متهمه‌، موفق به كشف تعداد یک بسته مواد مخدر از نوع هروئين كه به طرز ماهرانه‌اي در لباس‌ ‌و دور كمر وي جاسازي شده بود، مي‌شوند.

شعبانیان تصريح كرد: ماموران پس از بازرسي بدني متهمان‌، مشكوك به بلع معده‌اي مي شوند. در ادامه با هماهنگي مقام قضايي، متهمان دستگير شده جهت عكسبرداري به بيمارستان كيش انتقال یافته و پس از عكسبرداري مشخص شد، وی داراي مواد مخدر به صورت بلع معده‌اي است.

وي افزود: در بررسي بعمل آمده از اين زوج دستگير شده مقدار تقريبي 300 گرم مواد روانگردان شيشه و مقدار تقريبي 200 گرم هروئين فشرده كشف و ضبط و در اين خصوص پرونده مقدماتي تشكيل و اين زوج قاچاقچي تحويل مقامات قضايي شدند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی ویژه کیش با تاكيد بر اينكه با همكاري مردم اين تجارت كثيف را بر كام سوداگران مرگ تلخ خواهند كرد، خاطرنشان كرد: كاركنان اين پاسگاه همچنان با حفظ اقتدار خويش و توانمند تر از گذشته ماموريت‌هاي خود را ادامه مي‌دهند.

نظرات بینندگان