arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵

تنها ۵ روز تا یلدای شگفت‌انگیز باقی است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یلدای شگفت‌انگیز یا همان روز خرید اینترنتی در ایران که دیجی‌کالا بنیان نهاده است، از اولین دقایق بامداد دوشنبه ۲۹ آذر به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد و یک رویداد اینترنتی متفاوت را در تاریخ خرید اینترنتی ایران رقم خواهد زد.

دیجی‌کالا بر آن است تا جشنواره‌ی یلدای شگفت‌انگیز خود را با ارائه‌ی کالاهای محبوب، مورد علاقه‌ی کاربران و با قیمت‌هایی بسیار متفاوت برگزار کند. در این رویداد شاهد تخفیف‌های تکرارنشدنی در گروه‌های مختلف شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی ، مادر و کودک و لوازم خودرو خواهید بود.

در این طرح، هر ۲ ساعت 10 کالای شگفت‌انگیز متفاوت بر روی وب‌سایت و یک کالای شگفت‌انگیز ویژه‌ی اپلیکیشن دیجی‌کالا به فروش خواهد رسید. کالاهای متنوع دیگری هم در قسمت‌های مختلف سایت و با تخفیف‌های استثنایی وجود دارد که تنوع آنها تا ۲۰۰۰ عدد از میان صدها برند ایرانی و خارجی خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با ارائه‌ی طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک وارد‏کنندگان و تولید‏‌کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان را با کاربری‏‌های متفاوت آن‌ها برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های دیجی‌کالا محسوب می‌شود.


نظرات بینندگان