arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵

رئیس دفتر رهبری: آزادی حلب کمر استعمارگران را شکست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به همزمان شدن برگزاری سی امین کنفرانس وحدت اسلامی با موفقیت عملیات آزاد سازی حلب اظهار کرد: عملیات آزادسازی حلب کار بزرگی بود و کمر استعمارگران را شسکت.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در حاشیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با اشاره به اثرات مثبت چنین کنفرانس هایی اظهار کرد: در این کنفرانس علما و مسلمانان از شیعه و سنی در کنار هم جمع می شوند و در مورد مسائل جهان اسلام صحبت و هم‌اندیشی می کنند.

وی با اشاره به شرایط کنونی جهان اسلام و مشکلاتی که با آن روبروست ادامه داد: شرایط کنونی ضرورت برگزاری چنین کنفرانس هایی را نشان می دهد و این که مسلمانان باید با یکدیگر وحدت داشته باشند ویک صدا و هم جهت باشند.

وی با اشاره به رفتار گروه‌های تکفیری و تروریستی اظهار کرد: رفتار آنها ربطی به اسلام ندارد و آنها با این اقداماتشان به اسلام می خواهند ضربه بزنند.

گلپایگانی با بیان اینکه اقداماتی که آنها انجام می دهند و کشتار مردم بی گناه همه به نفع دشمن است، ادامه داد: امسال برگزاری این کنفرانس همزمان با موفقیت عملیات آزاد سازی حلب شده است و آنچه که اتفاق افتاد کار بزرگی بود و کمر استعمارگران را شکست.

نظرات بینندگان