arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵

هواپیمایی ایرآسیا تذکر گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش مشرق، رضا جعفرزاده در پاسخ به این پرسش که سازمان هواپیمایی کشوری چه اقدامی در رابطه با عدم رعایت شئونات اسلامی در پرواز کوالالامپور- تهران هواپیمایی ایرآسیا انجام داده است، اظهار کرد:‌ چند روز قبل بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفته و از طریق دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی در حال انجام اقدامات مربوطه هستیم.
وی تصریح کرد:‌ به شدت پیگری این مسئله هستیم و با آن برخورد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: تذکرات لازم در این رابطه را به هواپیمایی ایرآسیا می‌دهیم.

چند روز پیش یکی از مهمانداران پرواز  کوالالامپور-تهران هواپیمایی ایر آسیا فیلمی را با عنوان "شادترین پرواز ایرانی" در یوتیوپ منتشر کرد. در این فیلم تعدادی از مهمانداران با همراهی شماری از مسافران اقدام به انجام حرکات رقص و خلاف شئونات اسلامی می‌کنند.

ایرآسیا از تیرماه امسال پس از 4 سال پروازهای مستقیم خود به ایران را از سرگرفت. بنیامین اسماعیل مدیر اجرایی ایرآسیا اردیبهشت ماه امسال در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اکنون زمان مناسبی برای احیای پرواز مستقیم دوباره تهران به کوآلالامپور است گفته بود: طی 4 سال گذشته به طور فزاینده‌ای پروازهای خود را در مسیرهای کوتاه‌برد و دوربرد افزایش داده‌ایم تا ایرانیان بتوانند به یک شبکه پروازی وسیع با قیمت‌هایی مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند.

نظرات بینندگان