arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵

تاخیر در دیدار با پرسپولیس، بازی مقابل استقلال را برای پدیده سخت کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تاخیر 48 ساعته دیدارمان با پرسپولیس، بازیکنانم را در دیدار مقابل استقلال تهران دچار ضعف بدنی کرد که این موضوع سبب شد کار برایمان سخت شود.
تاخیر در دیدار با پرسپولیس، بازی مقابل استقلال را برای پدیده سخت کرد
تیم فوتبال پدیده مشهد روز جمعه، در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی یا یک گل از تیم استقلال تهران شکست خورد. 
محمدرضا مهاجری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قصد توجیه شکست را ندارم و تمامی مسئولیت آنرا می پذیرم اما باید به این نکته مهم اشاره کرد که دیدار برابر استقلال همانند دیدار با پرسپولیس تهران سنگین بود و ما به خاطر تاخیر به وجود آمده در دیدار قبلی، فرصت کافی برای آماده شدن برای این دیدار را نداشتیم.
وی تصریح کرد: جدا از این موضوع قرعه نامناسبی که برای ما رخ داده شرایط را به گونه ای رقم زده که ما در 4 بازی متوالی باید با چهار مدعی قهرمانی بازی کنیم که این موضوع برای هر تیمی یک چالش به حساب می آید. 
مهاجری در خصوص بازی مقابل استقلال تهران گفت: در این دیدار بازیکنانم از دقیقه 70 به بعد تخلیه بدنی شدند و با اینکه از نتیجه رضایت ندارم اما عملکرد آنها را می ستایم چرا که می دانم شرایطشان در این دیدار بسیار سخت بود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: عملکردمان در مقابل تیم های بزرگ قابل قبول است اما به بازیکنانم این موضوع را بارها تاکید کرده ام که کوچکترین اشتباه در مقابل این تیمها عواقب سنگینی خواهد داشت که در دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال تهران همین شرایط به وجود آمد.
تیم فوتبال پدیده مشهد اکنون با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و طبق برنامه در آخرین بازی نیم فصل اول، ششم دی ماه باید در مشهد به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان