arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵

حملات ارتش یمن به پایگاه‌های سعودی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 واحد موشکی و توپخانه ارتش یمن پایگاه‌های مختلفی از جمله «المستحدث، الثویله، آل حماد، رقابه العش» در نجران و عسیر را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش انتخاب؛ یک منبع نظامی آگاه اعلام کرد، ارتش یمن با موشک و واحد توپخانه خود، پایگاه‌های نظامیان عربستانی در «نجران و عسیر» را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش وبگاه «بیروت پرس»، پایگاه‌های «المستحدث، الثویله، آل حماد، رقابه العش» به علاوه تجمعات نیروهای «عبد ربه منصور هادی» (رئیس جمهور مستعفی) در وردی «الخضراء» در نجران (جنوب عربستان) با موشک‌های کاتیوشا و خمپاره‌های واحد توپخانه هدف قرار گرفته شد.

در عسیر نیز واحد موشکی و توپخانه‌ای ارتش یمن، تجمعات نظامیان عربستانی در «ظهران» و پایگاه‌های «عرابه و الشبکه» را مورد حمله قرار دادند و در مقابل جنگنده‌های ائتلاف سعودی دست به سلسله حملاتی در منطقه «الربوعه» زد تا مانع از پیشروی ارتش یمن در عسیر شود.

بنا بر این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف سعودی حدود 20 حمله هوایی در مناطق «مندبه، الثعبان و آل‌مجدع» در شهرستان «باقم» که در مرز غربی «صعده» در شمال یمن قرار دارد، انجام دادند.

در همین راستا یک منبع نظامی اعلام کرد تعدادی از نیروهای هادی در بمبارانی در منطقه «الحریقه» در شهرستان «ذباب» کشته و زخمی شد‌ه‌اند و هم‌چنین 12 نفر دیگر از آنها نیز در شهرستان «الغیل» و در انفجار یک مین کشته و مجروح شده‌اند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان