arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

دختر ترامپ بانوی اول آمریکا می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن است که دختر رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا قرار است وظایف بانوی اول این کشور را بر عهده بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سی ان ان نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که دختر رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا قرار است وظایف بانوی اول این کشور را بر عهده بگیرد.

تیم انتقال قدرت «دونالد ترامپ» در حال بررسی تغییراتی است که به جای دفتر بانوی اول در کاخ سفید، دفتر نخستین خانواده را جایگزین کند.

به این ترتیب، با توجه به این‌که «ملانیا ترامپ» همسر رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا از پذیرش وظایف بانوی اول خودداری کرده است، «ایوانکا ترامپ» دختر وی این وظایف را به عهده می‌گیرد.

رسانه‌ها به او القاب مختلفی داده‌اند: «قدرت خموش پشت صحنه تاج و تخت»، «نیمه بهتر پدر» و «بانوی اول واقعی آمریکا». او مشهورترین فرزند رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و تنها دختر او از ازدواج اولش است. در کارزار انتخاباتی پدر، او بود که با سخنرانی ‌در مورد لزوم برابری دستمزد زنان، مرخصی زایمان و سیستم نگهداری کودکان سعی داشت حمایت زنان را به‌دست آورد و پا به پای پدر به سفرهای انتخاباتی می‌رفت.

ایوانکا هر چند به شدت از پدر ستایش می‌کند، اما در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۳ با نشریه «فوربس» انجام داده مرزی برای حمایت از پدرش قائل شده و گفته بود: «من پشتیبان پدرم هستم اما با هر چیزی که می‌گوید، موافق نیستم.» با این حال خیلی‌ها سخنرانی‌های حمایت‌گرانه ایوانکا از دونالد ترامپ را عامل مهمی در جمع‌آوری رأی و پیروزی ترامپ می‌دانند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان