arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

عضو شورای شهر تهران: ترافیک سنگین پایتخت ناشی از بی قانونی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از ترافیک سنگین و عذاب آور عصرگاهی پایتخت گفت: ترافیک سنگین و پرحجم تهران ناشی از بی قانونی است به نحوی که از ساعت 16 دیگر هیچ قانونی در شهر حکمفرما نیست.

اقبال شاکری روز یکشنبه در سیصد و سیزدهمین جلسه غیرعلنی شورا افزود: ترافیک سنگین، پرحجم و غیرمعمول معابر اصلی و بزرگراهی تهران به ویژه در ساعت عصرگاهی ساحت مدیریت شهری را مخدودش کرده است. 
وی تاکید کرد: بروز ترافیک سنگین و عذاب آور عصرگاهی تهران از حد بی نظمی گذشته و شهروندان شاهد هرج و مرج در بخش تردد شهری هستند. 
شاکری گفت: متاسفانه خطوط قرمز قوانین راهنمایی و رانندگی در تهران کاملا از بین رفته و بسیاری از رانندگان کمترین توجهی به قانون حتی توقف پشت چراغ قرمز را نیز ندارد. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از ساعت 16 به بعد هیچ قانونی در بخش تردد و ترافیک شهر تهران حکمفرما نیست که همین امر ساحت مدیریت شهری را مخدودش کرده است. 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: بهبود وضعیت ترافیک کلانشهر تهران نیازمند همراهی و همکاری جمعی است و لازم است مدیریت شهری و پلیس راهور پایتخت هرچه سریعتر برای این معضل جدی چاره اندیشی کنند. 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان