arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

جبهه پایداری: برای انتخابات 96 دستمان پر است / بدترین سند تاریخ همین سند برجام است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجید متقی‌فر گفت: پیروز اصلی در انتخابات ۹۶ نظام جمهوری اسلامی است و ما پیش از اینکه به سمت پایداری و مطرح کردن گروهی باشیم، به دنبال پیروزی نظام در این انتخابات هستیم.

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری درباره گزینه تشکل متبوع خود برای انتخابات 96 ، اظهار کرد: ما گزینه‌هایی برای انتخابات 96 داریم و دستمان پر است اما معرفی کردن گزینه انتخاباتی تابع تاریخ نیست بلکه تابع یکسری شرایطی است.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: پیروز اصلی در انتخابات 96 نظام جمهوری اسلامی است و ما پیش از اینکه به سمت پایداری و مطرح کردن گروهی باشیم، دنبال پیروزی نظام در انتخابات 96 هستیم. اگر کسی می‌خواهد جریان انقلابی واقعی باشد باید راهبرد‌ها را از این 18 بند سیاستهای انتخاباتی رهبر انقلاب دریافت کند.

وی با بیان اینکه اگر ما واقعا جریان انقلابی هستیم باید منافع گروهی را  نادیده بگیریم، خاطرنشان کرد: با حرکت در این چارچوب، هر گزینه‌‌ای انتخاب شود اصلح خواهد بود. سیاستهای رهبر انقلاب به گونه‌ای است که راه هرگونه نفوذ را بسته است و کاملا جامع است، بنابراین ما محور راهبردهایمان را از امام و رهبری دریافت می کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه عدم انقلابی بودن رئیس جمهور مشکلات زیادی برای مردم دارد، گفت: این مذاکرات دست‌پخت یک دولت غیر انقلابی است و اگر دولت صفت انقلابی داشت ما این مشکل را نداشتیم و این کلاه گشاد از طرف آمریکا سرمان نمی‌رفت.

وی افزود: نوع مواجهه مذاکره کنندگان و دولت با تحریمهای جدید درست نیست و  دولت تصمیم دارد  به هر قیمتی برجام را سرپا نگه دارد.

متقی فر با اشاره به نقض برجام در تمدید تحریمها اظهار کرد: مجلس طبق قانون  یک روز بعد از نقض برجام و طبق نظر رهبر انقلاب باید همه چیز را سر جای خود بر‌می‌گرداند در حالی که قانون را کنار گذاشته‌اند و دنبال تدبیر جدیدی هستند که این حرکت مشکوک است.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه یک جریان فکری انقلابی است، تصریح کرد: جبهه پایداری موضوع ابلاغیه سیاستهای کلان انتخاباتی را در جلسات خود بررسی کرده و در این زمینه به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری درباره برجام، خاطرنشان کرد: آقای روحانی گفته ما تحت هدایت رهبری مذاکره کردیم و حال سوال این است که اگر تحت هدایت رهبری حرکت کردید، چرا از خط قرمزهای ایشان عبور کردید؟  اگر امری به هدایت ایشان تحقق پیدا کرده چرا اینقدر اظهار نگرانی می‌کنند و از نتایج برجام ناراضی هستند.

متقی فر در پایان با بیان اینکه بدترین سند تاریخ همین سند برجام است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی، انقلابی بودن دولت است اما این دولت انقلابی نبوده و دولت غیر انقلابی مورد طمع آمریکا و غرب است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان