arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

واکنش زاکانی به خبر کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری۹۶

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم نوشت: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که وحدت پدید آمده در بین نیروهای انقلابی گسترش یابد و گفت: معتقدم از جریان انقلابی یک نفر باید در صحنه انتخابات باشد.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در حاشیه همایش«از فتنه تا برجام» که در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه نام شما برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شده است، آیا نامزد این دوره از انتخابات می‌شوید یا خیر، گفت: بنده معتقدم از جریان انقلاب و اصولگرا در کشور نهایتا باید یک فرد در صحنه بماند و هر کسی که بخواهد خود را دعوت کند و بگوید که بنده می‌آیم و تا آخر نیز می‌ایستم و برنامه جبهه انقلاب را به هم بزند، حتماً کار نادرستی انجام داده و فرش قرمز برای طرف مقابل پهن کرده است.

وی افزود: لذا، ممکن است که دیگران اسمی از بنده و یا دیگری بیاورند، ولی در نهایت معتقد هستم که یک نفر باید بماند و آن فردی که می‌ماند باید از جریان انقلاب و فردی باشد که بیشترین اقبال مردمی را به خود داشته باشد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بنده معتقدم که خودم و دیگران باید دست در دست هم دهیم تا جریان انقلاب یک نفر را معرفی کند. امیدوارم وحدتی که بین نیروهای انقلابی در حال شکل‌گیری است، از امروز نیز بیشتر شود.

نظرات بینندگان