arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

علم‌الهدی: کسانی‌ که قصد روبه‌رو شدن با جریان انقلاب را دارند به چیزی جز شهوت نمی‌اندیشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تسنیم نوشت: نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌ گفت: در جریان اعزام مدافعان حرم به منطقه غرب آسیا دوباره چهره دفاع مقدس برای ما تداعی پیدا کرد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع مدیران، فعالان فرهنگی و نخبگان شهرستان تربت‌حیدریه اظهار داشت: اصرار مقام معظم رهبری بر حکمرانی "تفکر انقلابی" در همه جریان‌های سیاسی کشور به‌خاطر توسعه انقلاب است که امروز با سطح بالاتری از کلاس انقلاب اسلامی مواجه هستیم. باید همواره در مسیر پرورش افراد انقلابی در اجتماع قدم برداریم چراکه دنیا با یک جامعه انقلابی نمی‌تواند مقابله کند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد روبه‌رو شدن با جریان انقلاب را دارند، به چیزی جز شهوت و خوردن نمی‌اندیشند و افرادی که پای صحبت اپوزیسیون ضدانقلاب می‌نشینند، به‌خاطر آن است که به اهداف خود برسند و اگر غیر از این باشد، خود را در خطر دیده و کنار می‎کشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس برخی عناصر داخلی معتقدند که آن دوران تمام شده و افراد انقلابی مخلص و بسیجی دیگر در صحنه حاضر نمی‌شوند، این ها گفتند که باید مسیر انقلاب تغییر کند و مشکل با آمریکا را از طریق تعامل حل کرد تا جنگ دیگری بروز ندهد، اما در جریان اعزام مدافعان حرم به منطقه غرب آسیا نه‌تنها دوباره چهره دفاع مقدس برای ما تداعی پیدا کرد، بلکه قوی‌تر و با صلابت‌تر از گذشته در راه اهداف و سیاست‌های نظام اسلامی قدم برداشتند.

آیت‌الله علم‌الهدی در واکنش به برخی مشکلات فرهنگی شهرها گفت: اگر نخبگان و فعالان فرهنگی شهر، ارزش‌های اسلامی را در دیار خود حکم‌فرما کنند، تفکر انقلابی در جامعه خواهد ماند، اما اگر منکرات شرعیه ظاهر شود و جوانی به فساد گرفتار شود، دیگر این جوان به رنگ افراد انقلابی در نمی‌آید و در مقابل اهداف و آرمان‌های انقلاب می‌ایستد.

نظرات بینندگان