arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

معادله چند مجهولی در ترانسفر 4 میلیاردی پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس یک ترانسفر 4 میلیاردی در پیش دارد اما این موضوع به یک معادله چند مجهولی تبدیل شده است.

 انتقال محمد انصاری به خارج از ایران تبدیل به سوژه مهم باشگاه پرسپولیس شده است. از طرفی محمد انصاری جزو بازیكنان كلیدی برانكو در این فصل محسوب می‌شود و از طرف دیگر، پولی كه از این ترانسفر نصیب پرسپولیسی‌ها می‌شود می‌تواند مشكل مالی این تیم را تا حدود زیادی حل كند.
انتقال محمد انصاری برای پرسپولیس حدود 4 میلیارد تومان سود دارد اما از طرفی جدایی او می‌تواند برانكو را برای ادامه فصل با مشكل مواجه كند. برانكو اخیرا هر بار كه با سوالی درباره انتقال محمد انصاری مواجه می‌شود، این موضوع را از سر خود باز می‌كند و می‌گوید باشگاه در این مورد تصمیم خواهد گرفت. 
او همین دیروز در پاسخ به این سوال که آیا پول ترانسفر محمد انصاری می‌توانست قسمتی از مشکلات باشگاه را حل کند یا نه گفت: من نمی‌دانم شرایط مالی پیشنهاد انصاری چگونه بوده است. من درک می‌کنم چون فرصتی بود که انصاری پول دربیاورد ولی این مسئله به باشگاه برمی‌گردد. من به این بازیکن نیاز دارم ولی اگر باشگاه تصمیم راهبردی در این مسئله داشته باشد با انتقال او موافقت می‌کنیم.
اما از طرفی منابع خبری به طور دسته جمعی خبر از مخالفت برانكو با این انتقال می‌دهند. روزنامه پیروزی هم امروز در صفحه اول خود به این موضوع اشاره كرده و تیتر زده: «مرغ برانكو یك پا دارد؛ مخالفت با ترانسفر 4 میلیاردی انصاری.»

نظرات بینندگان