arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

اولویت‌های پلیس راهور تهران از زبان سردار مهماندار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اولویت‌های ترافیکی پلیس راهور پایتخت را تشریح کرد.

سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه مشارکت و همراهی پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران با هدف گره گشایی از ترافیک پایتخت در دستور کار قرار دارد، گفت: ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف، طرح مکانیزه پارک حاشیه ای، ساماندهی حمل بار، اصلاح هندسی معابر و رفع نواقص تابلویی، تشکیل کمیته اجرایی تسهیل عبور و مرور در روزهای بارندگی و لغزندگی معابر در اولویت مشارکت و همراهی پلیس راهور با شهرداری تهران است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص همراهی و مشارکت پلیس راهور تهران بزرگ با شهرداری تهران در خصوص تسهیل تردد و عبور و مرور همشهریان در پایتخت گفت: با مشارکت شهرداری تهران کارگروهی با تمرکز و بررسی روی چند موضوع تشکیل داده‌ایم که از آن جمله می توان به بررسی و شناسایی نقاط مورد نیاز به اصلاحات هندسی در سطح معابر اشاره کرد که توجه و تمرکز روی ترمیم و اصلاح آن می تواند به روانتر شدن ترافیک کمک کند.  

مهماندار با بیان اینکه توسعه سامانه های هوشمند اولویت دیگر پلیس است، ادامه داد: این سامانه‌ها می تواند در ثبت تخلفات مختلف به ویژه تخلفات ساکن، توقف زیر تابلوها، پارک دوبله و... کمک حال پلیس باشد و در کاهش تخلفات موثر واقع شود.

وی ساماندهی موتورسیکلت سواران مختلف را یکی دیگر از برنامه های مشترک پلیس و شهرداری دانست گفت: قطعا در بررسی موارد موثر در تردد هر چه بهتر همشهریان تهرانی مراجع و ارگان های مختلفی دخیل هستند که ما دست یاری به سمت آنها نیز دراز خواهیم کرد تا با همکاری و یاری همه عناصر مرتبط در این امر، عبور و مروری همراه با آرامش و آسایش را در پایتخت داشته باشیم.

رییس پلیس راهور پایتخت همچنین درباره ترافیک پایتخت در روزهای بارندگی و لغزندگی معابر تصریح کرد: مقرر شد به محض اعلام شرایط نامساعد جوی از سوی سازمان هواشناسی و ریزش برف و باران و آبگرفتگی احتمالی معابر، تیم های خدمات شهری شهرداری تهران و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر تا نسبت به تسهیل عبور و مرور و شن پاشی و نمک پاشی و رفع آب گرفتگی توسط تیم های مستقر شهرداری اقدام لازم صورت پذیرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان