arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

الجعفری: تروریست ها را دستگیر می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده سوریه در سازمان ملل پس از تصویب اعزام ناظران بین المللی توسط شورای امنیت، با حضور در مقر سازمان ملل سخنانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

به گزارش انتخاب؛ این مقام ارشد سوری در نیویورک در بخشی از سخنان خود گفت که کشورهای غربی و حامیان گروههای تروریستی در حلب سوریه درصدد خارج کردن نیروهای خود از حلب هستند.

بشار الجعفری با اسم بردن چند نام از اعضای سازمانهای اطلاعاتی از آمریکا، ترکیه، اسرائیل و برخی دیگر از کشورها آنها را افرادی خوانده که حامیانشان با تاکید بر «سوری» و «شورشی» بودنشان، درصدد خارج کردن آنها از حلب هستند.

وی با تاکید بر اینکه «تروریستهای مسلح» بارها توافق درباره خروج از حلب را نقض کرده اند، تصریح کرد: «تروریستها 25 اتوبوس را آتش زدند و رانندگانشان را به گروگان گرفته و سه تن از آنها را کشتند».

نماینده سوریه همچنین در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری اقدامات پیشین غربیها در تصویب قطعنامه ها در سازمان ملل و اعزام نیروهای به کشورهایی چون عراق و به ویژه لیبی گفت: «ما همه به یاد داریم که آنها در عراق و لیبی چه کردند. آنها لیبی را به قطب تروریسم تبدیل کردند و لازم نیست درباره عراق بگویم که چه کردند».

وی در ادامه با تاکید بر ادعای دروغ کشورهای غربی و مخالفان سوریه درباره اینکه «شورشیان میانه رو« در حلب در محاصره هستند، خطاب به خبرنگاران حاضر در سازمان ملل تصریح کرد: «ما درصدد هستیم که تروریستهای خارجی را دستگیر کرده و به شما نشان دهیم».

بشار الجعفری همچینن تاکید کرد که شهر حلب تا پایان دوشنبه شب(به وقت نیویورک) از وجود افراد مسلح و تروریستی پاکسازی کامل خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان