arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

یک میلیاردر دیگر در کابینه ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
رئیس‌جمهور منتخب آمریکا وینسنت ویولا، تاجر میلیاردر نیویورکی را به عنوان عالی‌ترین مقام غیرنظامی در ارتش آمریکا معرفی کرد.

به گزارش انتخاب، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، وینسنت ویولا با ثروتی برابر با دست کم 1.8 میلیارد دلار، موسس شرکت تجاری "virtu Financial" و مالک تیم هاکی "یوزپلنگ‌های فلوریدا" است. وی از سوی تیم گذار قدرت دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا به شدت مورد تحسین قرار گرفته است.

ترامپ در بیانیه‌ای گفت: وینسنت با خدمات نظامی برجسته و سوابق بسیار چشمگیرش در جهان تجارت در کل زندگی‌اش ثابت کرده که می‌داند چطور یک رهبر باشد و در رویارویی با هرگونه چالشی نتایج مهم و بزرگ به دست آورد.

وی افزود: وینسنت ویولا "سند زنده رویای آمریکای"ی است چراکه او در شهر بروکلین نیویورک در یک خانواده ایتالیایی مهاجر متولد و با سعی و تلاش میلیاردر شد.

وینسنت ویولا با افراد بانفوذ در بخش‌های امنیت ملی و دارایی ارتباط بسیار خوبی دارد. وی در سال 1977 از آکادمی نظامی "وست پونیت" فارغ التحصیل شد و در آنجا به عنوان افسر پیاده نظام هوابرد آموزش دید و همچنان یکی از اعضای هیات مشورت موسسه سایبری ارتش است.

وی همچنین به دانشکده حقوق نیویورک رفت. در سال 2003 به تامین مالی مرکز مقابله با تروریسم در وست پونیت کمک کرد و یکی از روسای سابق سازمان بورس کالای نیویورک محسوب می‌شود.

ترامپ گفت: مردم آمریکا چه نظامی چه غیرنظامی باید مطمئن باشند که وینسنت ویولا از تمامی مهارت‌های لازم برای حفظ امنیت آمریکا و نظارت بر نگرانی‌هایمان درخصوص نیروهای ارتشمان برخوردار است.

ترامپ در دفاع از انتخابش پیشتر گفته بود که می‌خواهد اطراف خود را با تجار موفق پر کند.

ویولا گفت: تمرکز اصلی رهبری من بر این مساله معطوف است که مطمئن شوم سربازان آمریکایی راه و ابزار لازم برای مبارزه و پیروزی در تمامی مبارزات را دارند. این افتخار بزرگ مسئولیت بزرگی را نیز به همراه دارد و من برای مردم آمریکا و حقوقشان برای زندگی آزاد مبارزه خواهم کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان