arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

رحیمی:رفع ابهامی از دیدار نمایندگان با رئیس قوه قضائیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره دیدار دو هفته گذشته نمایندگان با رئیس قوه قضائیه گفت که آیت الله آملی لاریجانی نفیا یا اثباتا هیچگونه قضاوتی راجع به حادثه لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد نداشته است.

به گزارش انتخاب، علیرضا رحیمی اظهار کرد: پیش از این در توضیح جلسه دیدار نمایندگان با رئیس قوه قضائیه مطرح شده بود که آیت الله آملی لاریجانی از اقدام دادستان مشهد دفاع کردند، اما در جلسه‌ای که ما خدمت ایشان داشتیم آیت الله آملی لاریجانی نفیا یا اثباتا هیچ گونه قضاوتی راجع به حادثه مشهد نداشته‌اند. چون به هر حال نه به شکل محتوایی و نه بصورت شکلی وارد موضوع نشده بودند.

وی افزود: در واقع ایشان نقل قولی را از طرف آقای محسنی اژه‌ای مطرح کردند که دادستان مشهد گفته «۱۰بار با استاندار تماس گرفتم که شورای تامین تشکیل شود و بعد که موفق نشدم،‌ پیک مکتوب فرستادم. اما بعد از این که جلسه شورای تامین را برگزار نکردند به ناچار دستور لغو سخنرانی را دادم«.

رحیمی در پایان بیان کرد: البته گرچه اکنون از آن فضا عبور کرده‌ایم اما امنیت اجتماعات و تقویت آرامش و همدلی و فصل الخطاب بودن قانون از ضرورت‌های کشور است که همه باید به آن توجه داشته و پایبند باشیم؛ به ویژه اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و بر همگان از فعالین سیاسی تا مسئولین مختلف در قوای سه گانه لازم است که در جهت تامین آرامش عمومی و پیشرفت کشور حرکت کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان