arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

وزارت کشور: نام‌نویسی انتخابات شوراها قبل از نوروز در صورت موافقت مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حداقل یک میلیون و 150 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت می کنند که آموزش این عوامل در حال انجام است.
 
به گزارش انتخاب، مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: براساس جدول زمان بندی نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از 30 اسفند تا ششم فروردین سال آینده انجام می شود.
 
علی پورعلی مطلق بیان کرد: برای چاپ تعرفه های نخستین انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هماهنگی های لازم با شورای نگهبان انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای چاپ تعرفه های پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هماهنگی های لازم با هیات مرکزی نظارت بر این انتخابات در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و به زودی اقدامات لازم برای چاپ این تعرفه ها انجام می شود.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور یادآور شد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در سال آینده حداقل بیش از 200 میلیون تعرفه چاپ خواهیم کرد.

پورعلی مطلق افزود: در انتخابات سال آینده حداقل یک میلیون و 150 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت می کنند که آموزش این عوامل در حال انجام است و تا ایام برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت. براساس جدول زمان بندی برگزاری انتخابات از هیچ برنامه ای عقب نیستیم و تمامی برنامه ها براساس جدول زمان بندی پیش خواهد رفت.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در انتخابات سال آینده و هماهنگی های صورت گرفته با شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی ها با هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا و شورای نگهبان تداوم دارد تا بتوانیم با هماهنگی ناظران در سال آینده بخشی از انتخابات را به صورت تمام الکترونیکی برگزار کنیم.
نظرات بینندگان