arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

بارش برف در جاده چالوس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: بارش برف در محور کرج - چالوس سبب لغزندگی و کندی حرکت خودروها در این مسیر شده و همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

سرهنگ رضا اکبری صبح سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این بارش که از شب گذشته به صورت خفیف درمحدوده پیچ سرهنگ به سمت شمال آغاز شده در ارتفاعات از شدت بیشتری برخوردار است . 

وی گفت: به رانندگانی که قصد تردد در جاده کرج - چالوس را دارند توصیه می شود علاوه بر همراه داشتن زنجیرچرخ، قبل از حرکت از سلامت فنی خودروها اطمینان حاصل کنند ضمن آنکه سوخت کافی ، پوشاک گرم و مواد غذایی با خود داشته باشند. 

اکبری درعین حال گفت: تمام راه های استان البرز به جز محور شمشک - دیزین باز است و تردد در آنها جریان دارد. 

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: رانندگان استفاده از زنجیرچرخ را آموزش ببینند چرا که آشنا نبودن به نحوه استفاده از آن علاوه بر ایجاد مشکل برای راننده، سبب ترافیک سنگین در جاده ها می شود. 

وی افزود: سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان باید مدنظر قرار دهند. 
اکبری یادآور شد: در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند. 
البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است. 

نظرات بینندگان