arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

ترافیک سنگین در بزرگراه های شهر تهران همزمان با شب یلدا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از وجود ترافیک سنگین در بزرگراه های اصلی شهر تهران همزمان با شب یلدا خبر داد و گفت: در سایر معابر اصلی بویژه خیابان های شمال پایتخت، تردد خودروها به صورت عادی جریان دارد.

سرهنگ حسن عابدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بزرگراه های شهید همت و نیایش در هر 2 محور، هر2 مسیر بزرگراه حکیم از بزرگراه شهید مدرس تا بعد از تونل رسالت، شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) از محدوده گلشندوست تا بزرگراه محلاتی از ترافیک سنگین برخوردارند و تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیرهای رفت و برگشت بزرگراه یادگار امام نیز به صورت نیمه سنگین جریان دارد تصریح کرد: ترافیک در سایر بزرگراه ها و معابر اصلی شهر تهران بویژه در مناطق شمالی، عادی است و تردد خودروها روان است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: البته ترافیک در تمامی معابر بزرگراهی شهر تهران در عصر امروز(سه شنبه) سنگین بود که به مرور بار ترافیکی معابر پایتخت تخلیه شد.
سرهنگ عابدی پیش بینی کرد که ترافیک سایر بزرگراه های شهر تهران نیز تا یک ساعت دیگر (ساعت 21) به حالت عادی و روان باز گردد و بار ترافیکی کنونی آن ها تخلیه شود.

نظرات بینندگان