arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

کریمی قدوسی: معتقدم در آینده ای نزدیک شاهد سفر سردار سلیمانی ها به لندن و نیویورک خواهیم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر نقض قطعنامه 2231 با حضور سردار سلیمانی در سوریه تاکید کرد: قطعنامه 2231 منعی برای سفر سردار سلیمانی به کشورهای منطقه ندارد.

جواد کریمی قدوسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، افزود: در آینده غربی ها باید برای سفر به منطقه از جمهوری اسلامی ایران کسب تکلیف کنند، چرا که منطقه خانه مسلمانان است؛ به نوعی بلاد مسلمین محسوب می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: پس سفر مسوولان جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه سفر به خانه خودشان است؛ همان طور که ما راحت به کشورهای منطقه سفر می کنیم، مقامات این کشورها هم می توانند به راحتی به ایران بیایند.

وی گفت: از آنجایی که غرب در حلب با شکست فاحشی رو به رو شد تلاش دارند با جملات سخیف بازی رسانه ای علیه ایران ایجاد کنند؛ طرح این موضوعات واهی و کم ارزش است.

کریمی قدوسی تاکید کرد: معتقد هستیم در آینده ای نزدیک همان طور که مقامات کشوری به بغداد و دمشق سفر می‌کنند، شاهد سفر سردار سلیمانی ها به لندن و نیویورک خواهیم بود.

این نماینده عنوان کرد: غربی ها باید پلک های چشمشان را بالا بزنند و واقعیت منطقه را بهتر ببینند چرا که اوضاع منطقه طوری نیست تا بخواهند کداخدایی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعنامه 2231 منعی برای سفر سردار سلیمانی به کشورهای منطقه ندارد و از سوی دیگر آنها کاره ای نیستند که برای ما تعیین تکلیف کنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان