arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۵

روزنامه زمان ترکیه: قاتل سفیر روسیه در آنکارا با جبهه‌النصره در سوریه همکاری داشته است

براساس گزارش روزنامه "زمان" قاتل سفیر روسیه در آنکارا با اطلاع دولت ترکیه، مدتی را در کنار تروریست‌های جبهه‌النصره جنگیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
براساس گزارش روزنامه "زمان" قاتل سفیر روسیه در آنکارا با اطلاع دولت ترکیه، مدتی را در کنار تروریست‌های جبهه‌النصره جنگیده است.

روزنامه "زمان" ترکیه اعلام کرد تحقیقات اولیه نشان می دهد قاتل سفیر روسیه در آنکارا، سال 2015 در کنار گروه تروریستی جبهه النصره در حلب جنگیده و جنگجویی درنده خو بوده است.

به گفته روزنامه زمان، قاتل سفیر روسیه، با اطلاع دولت ترکیه به حلب رفته و در کنار تروریست های جبهه النصره، در اشغال ساختمان ها و جنگ با ارتش سوریه سهیم بوده است.

براساس زمینه روانی وی، احتمال می رود که او تعدادی از سربازان سوریه را کشته و از آن زمان به بعد، خصوصیات روحی او تغییر کرده و خصلت یک قاتل را به خود گرفته است. 

این افسر پلیس ترکیه، همواره به دوستان خود می گفت: "خواهم کشت، خواهم کشت." و زمانی که از او می پرسیدند چه کسی را خواهی کشت، در پاسخ می گفت: "یک نفر را خواهم کشت."!!

گفتنی است، هفته گذشته، یکی از افسران پلیس ترکیه، با شلیک هشت گلوله به سمت سفیر روسیه در آنکارا که در حال بازدید از یک نمایشگاه عکس بود، او را به قتل رساند.

نظرات بینندگان