arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
سیدمحمد غرضی در گفتگو با «انتخاب»:

از آنجا که اصولگرایان می خواهند جانشین روحانی شوند، دائم نتایج مثبت برجام را نفی می کنند / انتخابات سال 96 خیلی متفاوت از 92 است / اینکه هر روز یک کاندیدای اصولگرا معرفی می شود، نشان می دهد به نتیجه نرسیده اند

براساس اخبار هرکدام از گروه های اصولگرا از کسی پشتیبانی می کند،باید یک مقداری حوصله به خرج داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اصولگرایان چون می خواهند جانشین روحانی شوند، دائم نتایج مثبت برجام را نفی می کنند / انتخابات سال 96 خیلی متفاوت از 92 است / اینکه هر روز یک کاندیدای اصولگرا معرفی می شود، نشان می دهد به نتیجه نرسیده اند

سید محمد غرضی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «انتخاب»  در مورد طرح کاندیداتوری برخی افراد از جمله قالیباف و جلیلی گفت: اینکه هر روز یک کاندیدا مطرح می شوند نشان دهنده ان است که به نتیجه نرسیده اند.

این کاندیدای انتخابات 92 در پاسخ به سئوالی در مورد وحدت اصولگرایان ادامه داد: براساس اخبار هرکدام از گروه های اصولگرا از کسی پشتیبانی می کند،باید یک مقداری حوصله به خرج داد.

وی در پاسخ به این پرسش که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت می توانند نقش ریش سفیدی شان را در این انتخابات بازی کنند و اصولگرایان را به وحدت برسانند؟ تاکید کرد: امیدوارم بتوانند ولی در گذشته که نتوانستند.

غرضی همچنین در واکنش به سئوالی در مورد تمکین پایداری به ائتلاف احتمالی گفت: انها هم جزو همین عزیزان هستند، این عزیزان در میان اصولگرا در یک مجموعه ای هستند که نظرات مختلف دارند ولی هنوز به یک جمع بندی نرسیده اند.

این فعال سیاسی در مورد امکان اجرای استراتژی تعدد کاندیدا برای شکستن رای روحانی گفت: به نظر نمی اید مفاهیم سال 92 را بتوانند به سال 96 منتقل کنند. سال 96 خیلی متفاوت از سال 92 است.

غرضی درباره انتقادات تشدید شده اصولگرایان از دولت و برجام تاکید کرد: می خواهند جانشین اقای روحانی بشوند و دایم نتایج مثبت را برجام نفی می کنند. نتایج منفی را هم به رخ می کشند و مردم وقتی می بینند یک کسی می خواهد جانشین کس دیگر بشود حرف هایش را خیلی جدی نمی گیرند.

نظرات بینندگان