arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۵

معاون اوباما خطاب به ترامپ: نشان بده که رئیس جمهور هستی!

«جو بایدن» معاون اول «باراک اوباما» رئیس جمهوری کنونی آمریکا خطاب به « دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید این کشور گفت: نشان بده که رئیس جمهور هستی!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«جو بایدن» معاون اول «باراک اوباما» رئیس جمهوری کنونی آمریکا خطاب به « دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید این کشور گفت: نشان بده که رئیس جمهور هستی!

به گزارش انتخاب، بایدن در مصاحبه ای و خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: بزرگ شو! اکنون زمان آن رسیده است که مانند یک فرد بالغ رفتار کنی.
 
وی تاکید کرد: تو( ترامپ) باید کاری انجام دهی و باید نشان دهی که چیزی در چنته داری.
 
در همین خصوص، جو بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا در جمع گروهی از خبرنگاران از احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده (2020) آمریکا سخن به میان آورد.
 
بایدن پیشتر در جمع گروهی از خبرنگاران در کنگره آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا وی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اقدام خواهد کرد، گفت: بله، برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 اقدام خواهم کرد.
 
بنا بر این گزارش زمانی که وی با اصرار خبرنگاران مواجه می شود، گفت: من متعهد و ملزم به انجام این کار نیستم. من متعهد به هیچ چیز نیستم، اما مدتهاست که این را آموخته ام که تقدیر چه می تواند پیش آورد.
 
وی پیشتر و در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016، از اینکه برای نامزدی در این دور از انتخابات تصمیم نهایی نگرفت، ابراز پشیمانی کرد.
 
جو بایدن در هفتم ژانویه 2016 (17 دی 1394) در مصاحبه با NBC آمریکا گفته بود: هر روز از اینکه وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نشدم، ابراز پشیمانی می کنم، اما این تصمیم به سود خانواده ام بود.
 
جوبایدن 74 ساله از سال 2008 میلادی تاکنون سمت معاون ریاست جمهوری آمریکا باراک اوباما را بر عهده دارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان