arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
رئيس كل بيمه مركزي در ديدار با روساي شعب خراسان رضوي:

آموزش حرفه اي مديران صنعت بيمه در دستور كار قرار دارد

دكتر همتي روز گذشته در ديدار صميمي با روساي شعب شركت هاي بيمه استان خراسان رضوي بر آغاز به كار شوراي هماهنگي استانها در سراسر كشور تاكيد كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب، دكتر همتي در دومين سفر استاني خود به خراسان رضوي در نشستي صميمي با روساي شعب و هيات مديره انجمن صنفي كارگزاران اين استان ديدار كرد.
 
بنا بر اين گزارش، رئيس كل بيمه مركزي از برگزاري دوره هاي آموزشي حرفه اي براي مديران صنعت بيمه خبر داد و گفت: بخش عظيمي از كاركنان صنعت بيمه داراي مدرك كارشناسي و بالاتر هستند و ما در صنعت بيمه مشكل عدم آگاهي از تئوري و اصول بيمه نداريم بلكه مديران ما نياز به دوره هاي كاربردي _آموزشي دارند.
 
وي افزود: به همين منظور، برگزاري دوره هاي آموزشي حرفه اي در دستور كار پژوهشكده قرار گرفته است تا بتوانيم از اين طريق مديران حرفه اي تربيت كنيم و به مديران استاني هم توصيه مي شود حتما در اين دوره ها شركت كنند.
 
دكتر همتي با اشاره به  اينكه نرخ بيمه مسئوليت نيازمند اصلاح است، گفت: در همين راستا بيمه مركزي به زودي نرخ هاي ارشادي را باتوجه به ضريب خسارت ها محاسبه و اعلام مي كند.
 
وي همچنين در خصوص افزايش ظرفيت هاي سامانه سنهاب گفت: اين سامانه قابليت هاي زيادي چون ارائه امار عملكرد به تفكيك زير شاخه هاي هر يك از رشته هاي بيمه اي دارد كه در برنامه ريزي هاي بلند مدت صنعت بيمه نقش مهمي دارد.
 
وي افزود: با جديت در حال رفع ايرادات، تكميل و استفاده از ساير ظرفيت هاي اين سامانه هستيم.
 
رئيس كل بيمه مركزي، برخورداري مديران استاني از اختيارات لازم را از عوامل مهم در توسعه بيمه در كشور دانست و از مديران عامل خواست باتوجه به ضريب خسارت و موقعيت استان ها اختيارات لازم را به مديران استان ها بدهند
منبع:اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي
نظرات بینندگان