arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

درخواست خیریه پرحاشیه از شهرداری برای دریافت کمک/ حافظی: شروط باید اجرا شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تاکید کرد: بدون اجرای شروط، پرداخت کمک هزینه شهرداری تهران به خیریه امام رضا(ع) غیرمجاز است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تاکید کرد: بدون اجرای شروط، پرداخت کمک هزینه شهرداری تهران به خیریه امام رضا(ع) غیرمجاز است.

به گزارش انتخاب؛ رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران، درباره کمک شهرداری به پروژه خیریه امام رضا(ع)، اظهار کرد: تذکری در 18 مهر ماه امسال در خصوص نحوه کمک شهرداری تهران به این خیریه داشتم. بر اساس مصوبه شورا در بودجه سال 95 برای تامین منابع مالی خیریه امام رضا(ع) دو شرط آمده است که باید این دو شرط برای پرداخت لحاظ شود.

وی ادامه داد: بر اساس این شروط باید یکی از اعضای شورای شهر تهران به عنوان نماینده رسمی و حقوقی شورای شهر در هیات مدیره این خیریه حضور داشته باشد همچنین سهم شهرداری در این پروژه تعیین شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه باید مصوبه نحوه کمک به این خیریه اصلاح شود، گفت: در سنوات گذشته، مبالغی برای کمک به این خیریه پرداخت شده است و برای پرداخت کمک در سال جاری باید شروط مندرج در تبصره های بودجه محقق شود، اگرچه یکی از اعضای شورای شهر تهران در هفته گذشته اعلام کرد با توجه به شروط موجود، هیات مدیره خیریه امام رضا(ع) تمایلی برای دریافت این کمک ندارد زیرا به دردسرش نمی ارزد.

حافظی گفت: اخیرا این خیریه مکاتباتی برای وصول این کمک داشته است، هر گونه پرداخت قبل از تحقق شروط شورای شهر تهران به خیریه امام رضا(ع) غیرمجاز است.

وی در دفاع رئیس شورای شهر تهران برای پرداخت کمک به این خیریه بدون اجرای شروط نیز گفت: اگر قرار باشد که شروط محقق نشود، باید مصوبه شورای شهر تهران اصلاح شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان