arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۵

کی روش: استعفای من جدی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کارلوس کی روش با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال ایران با استعفای وی، مصمم است که از تیم ملی ایران جدا شود.
 
به گزارش انتخاب، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از مشاجره با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برای چندمین بار از سمت خود استعفا کرد، در گفتگو با آسوشیتدپرس عنوان کرده این بار در تصمیم خود برای استعفا جدی است.
 
آسوشیتدپرس در این باره نوشت:کیروش از زمان انتصاب خود  به عنوان سرمربی ایران در سال 2011، چند بار استعفا کرده است، اما این مربی 63 ساله به آسوشیتد پرس گفت این بار در تصمیم خود جدی است .
 
کی روش به آسوشیتدپرس گفت: "فدراسیون( فوتبال ایران)می گوید اقتدار لازم برای اجرای برنامه آماده سازی  تیم جهت صعود به جام جهانی 2018 را که سال گذشته در مورد آن توافق شد، ندارد. من چه کار می توانم بکنم."
 
سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد، "من نمی توانم در جایگاهی باشم  که آقایی در ایران به من  توهین  کند و مرا بیازارد و فدراسیون هیچ کاری نکند". " در ایران طرفداران و نتایج به حساب نمی آیند. تعداد معدودی از افراد صاحب قدرت پشت صحنه هستند که فقط آنها به حساب می آیند. آنها در حال تلاشند که تیم ملی را نابود کنند  و نمی خواهند تیم ملی موفق شود.
 
کی روش افزود: "من نباید با پرسپولیس و برانکو بجنگم. من باید در برابر چین، قطر، کره جنوبی و ازبکستان مبارزه کنم،برانکو هم باید با دیگر تیم های ایرانی مبارزه کند."
 
با وجود آن که آسوشیتدپرس از جدی بودن کی روش در استعفایش خبر می دهد، فدراسیون فوتبال ایران عصر امروز با بررسی  استعفای  سرمربی پرتغالی با درخواست وی مخالفت کرد.
نظرات بینندگان