arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۹

انتقال 5 هزار کارمند از شهر تهران

معاون توسعه و مدیریت انسانی استانداری تهران گفت:تاکنون پنج هزار کارمند از شهر تهران به طور قطعی انتقال یافته اند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش واحد مرکزی خبر ، نعمت الله ترکی افزود:از تیر امسال حدود 10 هزار نفر برای انتقال از تهران نام نویسی کرده که تاکنون پنج هزار نفر از این تعداد منتقل شده اند.

وی گفت: تا پایان سال پیگیری انتقال پنج هزار کارمند دیگر در دستور کار است .

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری تهران افزود: این افراد به30 استان کشور منتقل شده اند و استان های مازندران ، گیلان ، خراساس ، فارس ، اصفهان ، مرکزی و قم بیشترین درخواست را داشته اند .

ترکی اضافه کرد: کمیته های تخصصی برای پیگیری مشکلات کارمندان منتقل شده در استان ها فعال است .

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول اداری در استان تهران گفت: یکی از بخش های این طرح ، دولت الکترونیک و یکی از موضوعات دولت الکترونیک ، دور کاری است که هم اکنون در دست اجراست و دستگاه های اجرایی استان موظف شده اند کمیته تخصصی دورکاری را تشکیل دهند .

معاون استاندار تهران افزود: در اجرای این طرح تاکنون400 نفر از کارمندان دستگاه های اجرایی استان دور کاری را آغاز کرده اند و در جلسه شورای اداری دوشنبه مصوب شد همه دستگاه های اجرایی حداقل20 درصد خدمات خود را با دورکاری عرضه کنند .

ترکی شبکه خدمات رسانی الکترونیکی به مردم در دستگاه های اجرایی را یکی دیگر از بخش های دولت الکترونیک برشمرد و افزود: تاکنون پنج دستگاه اجرایی در استان به این شبکه متصل شده اند و تا پایان سال قرار است همه دستگاه ها به این شبکه وصل و بیشتر خدمات آنها با این شبکه عرضه شود .

نظرات بینندگان