arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
غفوری فرد در تلویزیون:

ای کاش این همه لطفی که رسانه‌ها الان به هاشمی دارند، در گذشته داشتند / هاشمی از ماجرای رد صلاحیت خود گذشت کرد، اما در مورد ردصلاحیت سیدحسن آقا ابراز ناراحتی کرد / این دو باهم نزدیک بودند

درباره ریاست جمهوری، ایشان هم احساس وظیفه کردند و هم احساس اینکه می توانند این کار را انجام بدهند. از نظر شخص بنده ایشان این توانایی را داشتند. به هر حال رد صلاحیت شدند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ای کاش این همه لطفی که رسانه‌ها الان به هاشمی دارند، در گذشته داشتند / هاشمی از ماجرای رد صلاحیت خود گذشت کرد، اما در مورد ردصلاحیت سیدحسن آقا ابراز ناراحتی کرد / این دو باهم خیلی نزدیک بودند

حسن غفوری‌فرد، عضو شورای حزب موتلفه طی سخننان در تلویزیون گفت: آقای هاشمی مذاکراتی با اهل سنت داشت که همه را مجاب کرد. خطبه‌های نماز جمعه ایشان را مردم هنوز به یاد دارند. او ۲۰ سال هر بار روز قدس درباره فلسطین صحبت می‌کرد و هیچوقت مطلب تکراری نگفت و تحلیل به‌روز داشت. در وزارت کشور که بود استاندارانشان از قوی‌ترها بودند. در دوران ریاست جمهوری بسیاری از کارهای زیربنایی کشور آماده شد و در دوره ریاست‌های جمهوری‌های بعد به سرانجام رسید.

به گزارش انتخاب، وی افزود: ایشان در مذاکرات قدرت انتقال بسیار قوی داشتند. در دوران جنگ، جانشین فرمانده کل قوا شدند و در بحرانی ترین دوران، مدیریت قوی از خود نشان دادند. مهم ترین ویژگی او این بود که یک انقلابی، با تمام ویژگی های انقلابی بود.

این عضو شورای حزب موتلفه یادآور شد: او قدرت جذب بسیار زیادی داشت. در مجلس ششم علیه ایشان اهانت و جوسازی شد. خیلی شجاعت و قدرت نفس می خواهد که هیچوقت شکواییه‌ای علیه این افراد نداشتند. مشکلات سیاسی، اقتصادی را حل کردند. در جنگ مشکل ترین کارها را عهده دار شدند. همیشه می گفت دو مطلب بالاتر از همه چیز است، یکی انقلاب و دیگری رهبری که بالاتر از همه مسائل حتی خانواده برایشان ارزش داشت.

غفوری‌فرد تصریح کرد: درباره ریاست جمهوری، ایشان هم احساس وظیفه کردند و هم احساس اینکه می توانند این کار را انجام بدهند. از نظر شخص بنده ایشان این توانایی را داشتند. به هر حال رد صلاحیت شدند. من از قول آقای ناطق نوری می گویم که تماس گرفتیم با ایشان و گفتیم شما با شورای نگهبان صحبت کنید شاید مسئله حل شود اما آقای هاشمی گفت نیازی به این کار نیست. ایشان کوچکترین اثری از ناراحتی و شکواییه و گلایه نداشتند.

وی اعلام کرد: ایشان برای خودش به گذشت رسید و خودش را فراموش کرد اما در مساله‌ای چون رد صلاحیت حسن آقای خمینی، ابراز ناراحتی کرد. این دو با هم نزدیک بودند و آقای هاشمی از سطح علمی آقای خمینی مطلع بود.

غفوری فرد در پایان گفت: ای کاش این همه لطفی که رسانه‌ها اکنون به آقای هاشمی دارند، در گذشته داشتند و مردم می‌توانستند از این گنجینه استفاده کنند.

نظرات بینندگان