arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۵

برانکو: با کی‌روش اختلافی ندارم / دوست دارم در هر بازی 20 گل بزنیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با سایپا حاضر شد.

به گزارش انتخاب؛ تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول رقابت های باشگاه های کشور دور برگشت بازی های لیگ را فردا و مقابل سایپا آغاز خواهد کرد. به همین مناسبت برانکو ایوانکویچ سرمربی سرخ ها در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد.

او در ابتدا درگذشت کاظم سید علیخانی را تسلیت گفت و سپس ادامه داد: بازی‌های برگشت لیگ را با دیدار مقابل سایپا در استادیوم آزادی آغاز می کنیم. تیمی که در هفته گذشته بازی زیبایی مقابل ماشین سازی به نمایش گذاشت و آنها نشان دادند بعد از اینکه دو گل از حریف عقب افتادند توانایی بالایی برای عوض کردن نتیجه بازی به نفع خود دارند.

سرمربی قرمرپوشان گفت: اکنون این تیم با اضافه کردن حامد لک و عزت الله پورقاز مطمئنا با توانایی بالاتر از گذشته در نیم فصل دوم حاضر خواهد شد. سه امتیاز این بازی با توجه به شرایط موجود اهمیت بالایی دارد و ما در تلاش برای کسب سه امتیاز  این بازی هستیم.

برانکو در خصوص بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: نوراللهی و عالیشاه از تیم جدا شده اند. زاهدی نیز که در نیم فصل فرصتی برای بازی به دست نیاورده بود نیز از جمع ما رفت. این شرایط احتمالا برای آرام طبع نیز وجود خواهد داشت و او به زودی جمع ما را ترک خواهد کرد.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: سامان نریمان جهان به تیم ما اضافه شده است. همچنین سروش رفیعی که از توانایی و کیفیت بالایی برخوردار است و امیدواریم این مساله را در پرسپولیس نیز نمایش دهند. در بازی فردا ما رامین رضاییان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و او تنها غایب ما خواهد بود.

وی در خصوص تراکم به وجود آمده در خط میانی گفت: از توانایی فنی و کیفی بازیکنانم رضایت کامل دارم. ما به دنبال افزایش توان هجومی تیم هستیم و اکنون هم هافبک‌تهاجمی خوبی داریم و هم هافبک بازیساز. با وجود کامیابی نیا، سروش، فرشاد احمدزاده و  نریمان جهان رقابت زیادی را در خط میانی شاهد خواهیم بود و به هدف اصلی مان یعنی بازی زیبا و گل‌های فراوان نزدیک خواهیم شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شایعه جذب محمد عباس زاده هم واکنش نشان داد و گفت: عملکرد او در لیگ دسته یک قابل احترام است و بابت آقای گلی به او تبریک می‌گویم. او از توانایی بالایی برخوردار است اما در شرایط فعلی من  بازیکنانی مثل طارمی، پریمیوف و مهاجمانی دیگر را در اختیار دارم و قصد جذب این بازیکن را نداریم.

سرمربی کروات سرخ ها  در خصوص احتمال حضور رفیعی در دیدار فردا و تغییرات تاکتیکی این تیم گفت: من با دو مهاجم بازی می کنم و این بهترین روش با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارم است. ما در بازی های قبلی علیرغم موقعیت گل‌هایی که داشتیم به اندازه کافی موفق نبوده‌ایم. اکنون فرصت و زمان مناسبی برای واکاوی دلایل آن نیست اما هیچ وقت نمی‌توانید بازیکنی پیدا کنید که در بیش از 25 بازی متوالی توانایی درخشش داشته باشد و گلزنی کند.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه بازیکنان جدید قادر به هماهنگی و برآورده کردن خواسته او خواهند بود گفت: وقتی بازیکن جدید به تیم اضافه می‌شود برای هماهنگی با فلسفه باشگاه و تیم نیاز به زمان دارد. هیچ بازیکنی به سرعت نمی‌تواند با تیم خود را وفق دهد. طبیعی است که علاقه دارم هر بازی با 20 گل به سود ما خاتمه یابد که البته این یک شوخی است. در بازی فرقی نمی‌کند چند گل بزنی بلکه مهم بردن است. من به عنوان مربی پرسپولیس دوست دارم تهاجمی بازی کنیم اما شما را به نقل قولی از فرگوسن به عنوان بهترین مربی دنیا دعوت می کنم: "مهاجمان هستند که بازی را می برند اما مدافعان هستند که جام را فتح می کنند. "

سوژه اختلاف نظر با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری بار دیگر مورد سوال قرار گرفت که با واکنش برانکو ایوانکوویچ همراه بود: من با کسی اختلاف ندارم. نمی‌دانم اصلا مشکل چه چیزی است؟ من با کسی دعوا نداشته ام و فقط نظر خود را گفته ام.
نظرات بینندگان