arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۵

منصوریان: جواب زحمات‌مان را گرفتیم/ تا می‌بریم می‌گویند با کمک فدراسیون بردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی استقلال گفت: بازی با نفت انرژی زیادی از ما گرفت ولی جواب زحمات‌مان را گرفتیم.
 
به گزارش انتخاب، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران گفت: به تیمم برای این بازی خوب تبریک می گویم. دست هواداران را می بوسیم. آنها یار دوازدهم ما بودند. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. جواب زحماتمان را گرفتیم. خیلی بازی سنگینی بود. انرژی زیادی از تیم ما گرفت.
 
وی درباره عملکرد حسینی در این بازی گفت: حسینی باید خوشحال باشد که در کنار دروازه بان بزرگی مثل رحمتی در استقلال بازی می کند. بر اساس بازی با نفت تصمیم گرفتیم حسینی بازی کند. ما می‌خواستیم برنده شویم و امروز حسینی خوب کار کرد و از او راضی هستیم.
 
او درباره بازی مستقیم تیم نفت در این دیدار گفت: می‌دانستیم آنها روی پاس‌های مبعلی خوب کار می‌کنند. می‌دانیم مبعلی ضربه زن خوبی است. آمدیم و آسیب های خود را پوشش دادیم. در بازی قبلی دو ضربه کاشته باعث گل خوردن ما شد. امروز سه امتیاز را می خواستیم. در اواخر بازی نگاهی به حفظ نتیجه داشتیم و سرعتی هایمان را هم جلو بردیم. وریا غفوری هم به موقع برگشت و به وضعیت ایده آل رسید.
 
وی درباره اظهارات شهریاری بعد از شکست تیمش برابر استقلال و ایراد به تمرین استقلالی ها در  تختی، گفت: این نظر آقای شهریاری است. متاسفانه برخی‌ها وقتی استقلال و پرسپولیس می‌برند، می‌گویند فدراسیون به دنبال پیروزی آنها است. این حرف‌ها درست نیست.
 
منصوریان درباره نورافکن گفت: او بازیکن خوبی است. نیاز به اعتماد به نفس دارد. او امروز سر جای خودش بازی کرد. نورافکن بازیکن شماره ۱۰ و ۶ است. خیلی باید مواظب باشیم تا او در مسیر درست قرار بگیرد.
 
سرمربی استقلال درباره مشکلات تیمش در سمت چپ گفت: ما خیلی تغییرات در این زمینه داشته ایم و به دنبال برطرف کردن ایرادها هستیم تا به یک مسئله برسیم. باید ببینیم افت فیزیکی داریم یا افت جاگیری که باید رویش کار کنیم. من فضای نمایشی را دوست ندارم. من اصلا نمی پسندم بازیکن بجای بغل پا، با پشت پا توپ را بزند.
 
وی درباره بازی دادنش به جوانان تیمش گفت: ما به دنبال یکی دو خرید هستیم. البته خریدهای ما به معنای بازی ندادن به جوانان نیست. اصلا از جوانان عقب‌نشینی نمی‌کنیم. یکی اینکه جوان یک بنزین سبز است و کنار یکی دو با تجربه بازی کند، ریتم پیدا می‌کند. استقلال ۷۰ ساله است و ما باید آینده این تیم را هم ببینیم. این جوانان می توانند هزینه‌های استقلال را کم کنند. هر جوانی که از استاندارد اخلاقی و فنی خوبی داشته باشد، شانس بازی پیدا می‌کند.
 
منصوریان درباره وضعیت بختیار رحمانی بیان کرد: من هیچ مطلبی را در این دو روز نخوانده‌ام. شنیدم بیانیه‌ای داده است ولی بازیکنانی در فهرست بازی استقلال می مانند که با جان و دل کار می‌کنند. بختیار اگر رضایت نامه می‌خواهد باید از باشگاه این مسئله را بخواهد و با باشگاه راجع به این مسئله صحبت کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان