arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵

برانکو: از شرایطم در پرسپولیس راضی هستم

سرمربی پرسپولیس گفت: من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و از حضور در این تیم لذت می‌برم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی پرسپولیس گفت: من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و از حضور در این تیم لذت می‌برم.

به گزارش انتخاب؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس گفت: یک بار دیگر به بازیکنانم بابت برد مقابل سایپا تبریک می‌گویم؛ به خاطر جنگندگی عالی و تعصبی که به خرج دادند و بازی خوب‌شان. همینطور به هواداران تبریک می‌گویم که هم یار دوازدهم ما بودند و یار یازدهم پس از اخراج فرشاد احمدزاده و یک بار دیگر از حمایت و حضور پرشمارشان تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: نمی‌توانیم شادی و رضایت‌مان را از اینکه شادی و رضایت را به هواداران منتقل کردیم، وصف کنیم. متأسفانه فرصت شادی نداریم و باید زود خودمان را برای بازی با فولاد آماده کنیم. همیشه بازی سختی مقابل آنها داشتیم و بعد از بازی‌های سخت فولاد در ابتدای فصل آنها خودشان را خوب بالا کشیدند و همه می‌دانند که کار سختی داریم. فولاد خودش را به خوبی به یک تیم تبدیل کرده است.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات اجباری در خط دفاعی و اینکه پرسپولیس مقابل تیم‌ها سرعتی مشکلاتی در خط دفاعی دارد، گفت: در فوتبال مدرن سرعت بسیار مهم است. فولاد به صورت سنتی تیمی سرعتی و تهاجمی است. ما این را می‌دانیم و طبیعی است که باید برای این کار راه حل پیدا کنیم. ما در خط دفاعی بازیکنانی داریم که به اندازه کافی سرعتی هستند و خوب بازی خوانی می‌کنند. دیروز دیدید که سایپا به جز یک ضربه آزاد فرصت دیگری نداشت و می‌دانیم کارمان سخت است. ما 16 هفته نشان دادیم مقابل همه مشخصات و تیم‌های مختلف بهتر و بهتر کار کردیم.

برانکو در خصوص صحبت‌های کارلوس کی‌روش علیه او که گفته برانکو به نیمکت تیم ملی نگاه دارد و این موضوع را علی کفاشیان رد کرده است، گفت: بله، آقای کفاشیان حق دارند. من از کار در پرسپولیس واقعاً لذت می‌برم. با این بازیکنان بیشترین لذت را در تمرینات می‌برم و از کار مقابل این هواداران پرشور لذت می‌برم و لذت می‌برم که شرایط‌مان هر روز و هر روز بهتر می‌شود که به خاطر مدیریت خوب طاهری است. به تیم ملی هم نگاه دارم، اما نگاهم از تلویزیون است.

او در خصوص اینکه منظور کی‌روش این بوده که به نیمکت تیم ملی و جانشینی او نگاه دارد، گفت: بله، او حق دارد، چون من یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و قراردادم را یک سال پیش تمدید کردم؛ بعد از کی‌روش. به هر حال یکی می‌آید و بعد از کی‌روش سرمربی تیم ملی می‌شود و من نمی‌دانم.
 
بالاخره یکی باید بیاید، همان‌طور که بعد از من قلعه‌نویی آمد، بعد از او علی دایی، بعد از دایی قطبی و بعد از او هم کی‌روش آمد. بعد از کی‌روش هم یکی باید بیاید، اما من با پرسپولیس یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و این را باید همه بدانند. خوشحالم که کفاشیان این موضوع را به خوبی متوجه شده است؛ درست است خبرنگاران اینجا مرا اذیت کرده اند، اما با این موضوع هم مشکلی ندارم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان