arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

دفتر یاسر هاشمی و تعدادی از مشاوران آیت الله پلمب شد/ مرکز تحقیقات استراتژیک: پلمپ دفاتر مشاوران آیت‌الله هاشمی اقدامی اداری و طبیعی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
 دفتر یاسر هاشمی و تعدادی از مشاوران آیت الله پلمب شد
 
غلامرضا فروزش معاون اجرایی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با «انتخاب» اعلام کرد که دفتر یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی و تعدادی از مشاوران آیت الله پلمب شده است.
 
همچنین طباطبایی وکیل خانوادگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی: پلمپ دفتر مشاوران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اقدامی اداری بوده  و از طرف مقام قضایی نبوده است.

از سوی دیگر، مرتضی الویری با تایید خبر پلمپ دفتر برخی از مشاوران آیت الله هاشمی در مرکز تحقیقات گفت: دفتر مشاوران آیت الله هاشمی در این مرکز پلمپ شده اما دلیل آن اعلام نشده است.

او افزود: دو روز قبل تلفنی موضوع پلمپ دفتر را اطلاع دادند و روز گذشته گفتند موقتا جایگزینی برای دفتر در مکانی دیگر در نظر گرفته می‌شود اما امروز گفتند این  جایگزین مشخص نشده و به بنده اعلام شد تا شنبه و تا مشخص شدن وضعیت صبر کنم.

الویری به ایلنا گفت: مشاوران هاشمی در همه حوزه ها دفاترشان پلمپ شده است .

وی ادامه داد: دفاتر علی‌محمد بشارتی ، رستگاری، عباسی‌فرد و یاسر هاشمی نیز پلمپ شده است

روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک: پلمپ دفاتر مشاوران آیت‌الله هاشمی اقدامی اداری و طبیعی است

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید پلمپ دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این اقدام یک روال اداری و طبیعی است که به زودی برطرف می شود.

محمد حسن مشکوری روز دوشنبه درباره علت پلمپ دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این اقدام روال طبیعی و مربوط به تمامی شخصیت های برجسته است و دلیل آن نیز محفوظ بودن اسناد و مدارک دارای طبقه بندی است.

نظرات بینندگان