arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

کواکبیان: برای آیت‌الله هاشمی کاری نکردیم/نیک‌فر: همایش خانه‌احزاب 7 بهمن برگزار می‌شود

نشست اعضای شورای مرکزی خانه احزاب عصر امروز در محل خانه احزاب برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نشست اعضای شورای مرکزی خانه احزاب عصر امروز در محل خانه احزاب برگزار شد.
 
به گزارش انتخاب، مصطفی کواکبیان عصر امروز در نشست اعضای شورای مرکزی خانه احزاب اظهار داشت: در طول برنامه ششم قرار شد یارانه به احزاب و تشکل‌های سیاسی تخصیص یابد و وزارت کشور تقسیم کرده و برای تصویب به دولت بفرستد و آقای لاریجانی در راس امور هستند.
 
وی ادامه داد: این پیروزی خیلی خوبی بود که تقویت احزاب و توسعه سیاسی و تخصیص یارانه به خانه احزاب مطرح شد.
 
کواکبیان افزود: برای آیین تخصیص یارانه به خانه احزاب به نظرات دوستان در خانه احزاب نیاز داریم. در بحث مطبوعات هم شورای اقتصاد مطبوعات است که آنجا شاخص‌بندی شده است.
 
وی همچنین با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی(ره) و حمایت همیشگی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت‌ نظام از احزاب گفت: برای آیت‌الله هاشمی کاری نکردیم. آقای هاشمی از شخصیت‌های بزرگی بودند که به صورت راهبردی به احزاب نظر داشتند و تا دیر نشده باید زمینه برگزاری مراسمی در خور شأن آقای هاشمی را فراهم کنیم.
 
همچنین امیر میثم نیک‌فر عضو شورای مرکزی خانه احزاب نیز گفت: اعضای شورای مرکزی خانه احزاب زمانی را معین کنند تا دیداری با خانواده آیت‌الله هاشمی‌ و خانواده حضرت امام(ره) داشته باشند و آنجا جلسه‌ای برگزار شود.
 
در جلسه دبیران کل احزاب و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور مصوب شد همایش خانه احزاب روز 7 بهمن با عنوان یادمان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و با شعار اقتصاد مقاومتی و احزاب برگزار شود.
 
همچنین قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب هم در این نشست گفت: سخنرانان این مراسم محسن رضایی، مسعود پزشکیان و عبدالرضا رحمانی‌فضلی خواهند بود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان