arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

سیاست فروش نفت ایران تغییر نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر جدید امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: در دوران جدید سیاست‌های فروش نفت تغییر نمی کند و روال گذشته ادامه می یابد.
 
به گزارش انتخاب، سعید خوشرو در جلسه معارفه خود بعنوان مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این که دوران تحریم‌ها سخت ترین دوران هدایت این مدیریت بوده است، افزود: به عنوان عضوی از این مجموعه، با افتخار از کارنامه این مدیریت در دوران تحریم‌ها صحبت می کنم.
 
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌هایی که برای تحمل تحریم‌ها در مدیریت امور بین الملل انجام شد، گفت: فعالیت در زمان کنونی قطعا به سختی فعالیت در آن دوران نیست و باید از تجربه کسانی که در آن دوران هدایت امور را بر عهده داشتند، تقدیر به عمل آید.
 
خوشرو با اشاره به این‌که در دوران جدید سیاست‌های فروش نفت تغییر نمی‌کند و روال گذشته ادامه می‌یابد، گفت: توسعه فعالیت و مذاکرات گذشته و شتاب بخشی به آنها در دستور کار است.
 
سعید خوشرو دانش آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد است که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه اصفهان گذرانده است. بیش از ٢٠ سال در بخش های مختلف صنعت نفت اشتغال داشته و طی ١٠ سال گذشته در امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، سمت هایی از جمله معاونت بازاریابی فرآورده های نفتی، مسئولیت فرآورده های نفتی و میعانات گازی در دفتر امور بین الملل در چین، ریاست واحد فروش داخلی میعانات گازی و ریاست واحد بررسی قیمت فرآورده را به عهده داشته است.
 
ریاست شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، سردبیری گروه پژوهش شانا و پژوهشگری در موسسه مطالعات بین المللی انرژی نیز از دیگر سوابق کاری وی به شمار می آید. خوشرو ضمن عضویت در هیئت مدیره انجمن اقتصادانان انرژی و تالیف و تدوین کتاب هایی نظیر «اوپک، دیدگاه ها و موقعیت»، «کالبدشکافی سرمایه گذاری های صنعت نفت»، در طرح ها و پروژه های مطالعات اقتصادی و بین المللی حوزه انرژی مشارکت فعال داشته است.
 
شکست رکورد فروش نفت ایران
 
به گزارش شرکت ملی نفت ایران، همچنین سید محسن قمصری با برشماری اقداماتی که در زمان مدیریت خود از سوی مجموعه امور بین الملل انجام شده است، تصریح کرد: رکورد فروش نفت خام ایران پیش از اعمال تحریم‌ها ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز بود و مجموعه امور بین الملل با افتخار توانست پس از تحریم‌ها این میزان را به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز برساند.
 
وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید گفت: امیدوارم در مدیریت جدید با انرژی و پتانسیلی که وجود دارد شاهد شکوفایی مدیریت بین الملل باشیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان