arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

کوثری: منشا حوادث بحرین حضور نخست وزیر انگلیس در منطقه بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم با بیان اینکه منشا حوادث بحرین حضور نخست وزیر انگلیس در منطقه بود که گستاخانه هم صحبت کرد، گفت: مردم بحرین ساکت نخواهند نشست.

به گزارش انتخاب، اسماعیل کوثری در خصوص تحولات اخیر بحرین و اعدام سه جوان شیعه توسط حکومت بحرین اظهار داشت: انسان های مستبد، خود رای و خودسر که همیشه اتکا به دولت های بزرگتر دارند، از آنجایی که از خود اختیاری ندارند، با زور، فشار و اعدام، با افراد برخورد می کنند.

وی افزود: زمان طاغوت نیز در ایران همین شرایط وجود داشت و در بحرین نیز انگلیسی ها و آمریکایی ها حاکم هستند. منشا حوادث بحرین حضور نخست وزیر انگلیس در منطقه بود که گستاخانه هم صحبت کرد. این صحبت ها حاکمان منطقه را که اختیاری از خود ندارند، پررو می کند.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: مردم بحرین ساکت نخواهند نشست و خون این شهدا یقه سران کشورهایی مانند بحرین را خواهد گرفت. حاکمان بحرین قطعا مانند دیکتاتورها و مستبدان پیشین که در کشورهای مختلف منطقه بودند دچار نابودی خواهند شد.

حاکمان بحرین مانند دیکتاتورها و مستبدان منطقه دچار نابودی خواهند شد

کوثری با بیان اینکه ملت هایی که به دنبال حق خود هستند بر روی حقوق خود پافشاری خواهند کرد، اظهار داشت: روش ملت بحرین که تاکنون بر اساس آن عمل می کردند حتما نتیجه خواهد داد. کل دنیا می بینند که ملت بحرین به صورت مسالمت آمیز و منطقه ای کار خود را و خواسته هایشان را دنبال و مطرح می کنند.

وی تصریح کرد: این اقدامات مردم بحرین یقینا نتیجه خواهد داد زیرا وقتی که همه دستگاه ها و سازمان های بین المللی می بینند که ملتی با دست خالی و به صورت مسالمت آمیز اما محکم و مسلم راه خود را ادامه می دهند، قطعا در مقابل فشارهای بی منطق سران بحرین دوام نخواهند آورد.

نماینده سابق مجلس گفت: اتحاد ملت ها در آینده بیشتر خواهد شد و خون شهدایشان باعث می شود که حکومت های استبدادی ساقط شده و کسانی که از آنها حمایت می کنند نیز نمی توانند این کار را انجام دهند.

کوثری در پایان گفت: سیاست مردم بحرین حرکت به سوی مبارزه مسلحانه نیست و مسالمت آمیز کار خود را دنبال کرده و نتیجه هم خواهند گرفت.
منبع: مهر
نظرات بینندگان