arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

تاخیر در آغاز بازی پرسپولیس به دلیل هجوم هواداران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 هجوم هواداران پرسپولیس به سکوهای ورزشگاه غدیر اهواز باعث شد بازی با تأخیر آغاز شود.

به گزارش انتخاب، در حالی که قرار بود دیدار فولادخوزستان - پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، اما هجوم هواداران پرسپولیس به جایگاه‌ها، مانع از برگزاری بازی در زمان مقرر شد.
 
داستان به این شکل بود که هنگام آغاز بازی و در حالی که بازیکنان در حال ورود به زمین بودند، به یک‌باره هواداران پرسپولیس به داخل ورزشگاه هجوم آورده و برخی از سکوهای ورزشگاه غدیر به خصوص سکوهای پشت یکی از دوازه‌ها را به تصرف خود در آوردند. مأموران نیروی انتظامی، یگان ویژه و مسئولان ورزشگاه اعتقاد داشتند که تعداد هواداران پرسپولیس بیشتر از 10 درصد است و با توجه به اینکه هواداران دو تیم کنار هم نشسته‌اند، بازی نباید برگزار شود.
 
آنها اعلام کردند که هواداران پرسپولیس باید به سمت جایگاه‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، بروند، اما هواداران پرسپولیس از این کار امتناع کرده و با برخی از هواداران فولاد هم درگیر شدند. در ادامه مأموران مداخله کرده و مانع ادامه درگیری‌ها شدند. بازیکنان دو تیم هم در این شرایط با ناراحتی دوباره به رختکن بازگشتند.
 
پس از چند دقیقه، بالاخره مسئولان پذیرفتند که بازی برگزار شود. به این ترتیب بازی با 22 دقیقه تآخیر آغاز شد.
 
پرسپولیس در دقیقه 2 توسط مهدی طارمی به گل دست یافت و بازی تا دقیقه 5 با برتری یک بر صفر به سود شاگردان برانکو در جریان است.

نظرات بینندگان