arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۵

بيانيه بيت آيت الله هاشمی: عزاي ما دو چندان شد/ بيت ايت الله هاشمي پابه پاي مردم قدرشناس ايران در مراسم بدرقه و تشییع این عزیزان شرکت خواهند کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی حادثه ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشان، بیت آیت الله هاشمی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش «انتخاب»؛ متن این پیام در زیر می آید:

‎مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه

‎حادثه ی تلخ و غمبار شهادت تعدادی از آتش نشان های فداکار و برخي هموطنان عزيز، عزای بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس سره) را دوچندان و چشمان مان را در این مصیبت بزرگ و داغ مضاعف گریان ساخت.

‎بی تردید فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی این بزرگمردان در چشم و جان و حافظه مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی خواهد ماند و در تارک تاریخ این ملت خواهد درخشید.

‎ملت ما به تمام قامت به احترام ایثار و جوانمردی این سرو قامتان خواهد ایستاد و با شرکت گسترده در مراسم تشییع آن مسافران ملکوت به مقام شامخ و بلند آنان ادای احترام خواهد کرد.

‎بيت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تعزيت و تسلیت به خانواده های شریف و بزرگوار انان و نیز همکاران و همه ی پرسنل شریف مجموعه ی اتش نشانی، با چشم گریان در مراسم بدرقه و تشییع این عزیزان شرکت خواهند کرد و حضور و همدردی را کمترین وظیفه خویش در قبال از خودگذشتی و فداکاری این قهرمانان می داند.

‎از خداوند قادر متعال برای اتش نشانان جان باخته غفران رضوان و برای خانواده های بزرگوار انان و همکاران شریف آنان در اتش نشانی صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان عزیز این سانحه جانسوز شفای عاجل تمنا دارد.

بيت ايت الله هاشمي رفسنجاني

نظرات بینندگان