arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

برپایی چادرهای امدادگران در اطراف پلاسکو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر با اشاره به آمادگی ۳۰ سگ نجات از برپایی چادرهای امدادگران در اطراف پلاسکو خبر داد و گفت: هلال احمر وسایل عملیاتی در چنین حوادثی را ندارد و ما پشتیبان شهرداری هستیم.
 
به گزارش انتخاب، مصطفی محمدیون درباره بازدید خود از صحنه حادثه ساختمان پلاسکو و دستورات امدادی که در این زمینه داده شده است، اظهار داشت: هلال احمر به عنوان نیروی پشتیبان عمل می‌کند و کار اصلی بر عهده آتش نشانی و شهرداری است زیرا ما اصلاً وسایل عملیاتی در چنین حوادثی را نداریم.

مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر با اشاره برپایی 10 چادر امدادی برای حضور امدادگران و نجاتگران هلال احمر در اطراف ساختمان پلاسکو از اعزام 30 قلاده سگ نجات خبر داد و گفت: هم اکنون بیشترین تمکر بر روی آواربرداری است که متعاقباً با مشکلاتی مواجه است.

مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر ضمن بررسی امکانات و تجهیزات  مورد نیاز جست و جو و نجات از آوار تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر، با تشکیل جلسه هماهنگی نسبت به انجام ماموریت‌های امدادی و وظایف محوله به جمعیت هلال احمر در این حادثه سخنانی بیان کرد.

محمدیون از نیروهای هلال احمر مستقر در محل حادثه خواست تا با تمام توان نسبت به جست و جو  و نجات زیر آوارماندگان اقدام کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان