arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵

امکان پخش زنده ویدئویی به تلگرام اضافه شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


اخیراً امکانی به تلگرام اضافه شده است که از طریق آن می‌توان با گوشی موبایل پخش زنده کرد تا اعضای کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی در همان لحظه پخش زنده را ببینند. این کار از طریق یک اپلیکیشن ثالث به نام لحظه نگار مهیا شده است.

به عنوان مثال شما مدیر یک کانال تلگرامی با موضوع طبیعت هستید و به یک منطقه خوش آب و هوا رفته‌اید. اگر می‌خواهید اعضای کانال یا گروه شما همان لحظه از دیدن آن مناظر زیبا بهره‌مند شوند، این امکان مناسب شماست.

امکان پخش زنده ویدئویی به تلگرام اضافه شد

یا اگر در حین تماشای یک جشن به قسمت جذابی رسیدید، آرزوی این که «ای کاش همین لحظه می‌تونستم دوستانم رو با خبر کنم» برآورده شده و با پخش زنده موبایلی می‌توانید این کار را انجام دهید.

عملکرد پخش زنده به این صورت است که شما باید اپلیکیشن لحظه نگار را بر روی موبایل خود نصب و اقدام به پخش زنده نمایید تا مخاطبانتان بتوانند آنرا در تلگرام مشاهده کنند. مشاهده پخش زنده نیازی به نصب اپلیکیشن مجذایی ندارد.

از امکاناتی که فراهم شده می‌توان به پخش زنده ویدئویی، پخش زنده صوتی، پخش مستقیم بر روی سایت و اطلاع‌رسانی از طریق نوتیفیکیشن اشاره کرد. همچنین امکان چت و لایک به صورت زنده بر روی اپلیکیشن فراهم شده است.

لازم به ذکر است استفاده از اپلیکیشن لحظه نگار رایگان است و افراد می‌توانند به راحتی و با یک اینترنت معمولی، امکان پخش زنده را به گروه یا کانال تلگرامی خود اضافه کنند.

جهت مشاهده آموزش پخش زنده بر روی تلگرام اینجا را کلیک کنید.

همچنین می‌توانید اپلیکیشن لحظه نگار را از این لینک دریافت نمایید:


نظرات بینندگان