arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵

مسجدجامعی: مخزن گازوئیل ادعا شده در طبقات بالای پلاسکو صحت ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران مواردی را در خصوص ساختمان پلاسکو اعلام کرد.

به گزارش انتخاب، احمد مسجد جامعی اظهار کرد: هیچ تولیدی در ساختمان پلاسکو نبوده و به همین دلیل ابزار تولیدی چندانی در زیر آوار باقی نمانده است.همچنین مخزن گازوئیل ادعا شده در طبقات بالا به هیچ وجه صحت ندارد ولی منبع آب آتش نشانی و منبع آب شرب در بام ساختمان وجود داشته است.

وی افزود:شغل پلاستیک فروشی در کل مجموعه نبوده است هر چند که اسم ساختمان پلاسکو است.داخل راهروها و راه پله‌ها نیز به هیچ وجه انبار کالا نبوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه فقط یک بار شورای ساختمان بعد از بازدید آتش نشانی اخطاریه در مورد ضرورت ایجاد پله فرار داده‌اند گفت:این اخطاریه توسط شورای ساختمان به نماینده مالک در طبقه چهاردهم ساختمان که دفتر مالک (بنیاد مستضعفان است) تحویل داده شده است.

مسجدجامعی ادامه داد: آتش نشانی نیز یک بار در چند ماه گذشته بازدید از ساختمان داشته و پس از آن گفته‌اند وضعیت شیر و شلنگ داخل ساختمان که از قبل تعبیه شده بود قابل قبول است ولی نقص اصلی را نداشتن راه پله اعلام کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه آتش نشان‌ها انصافا نهایت فداکاری و همکاری و شجاعت را در این کار به خرج داده‌اند اظهار کرد:ایجاد ساختمان در محل فعلی مورد تقاضای شورای نمایندگان و کسبه بود.همچنین از مردم برای شرکت در مراسم آتش نشان‌ها دعوت و تشکر می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان