arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵

صعود ۳۱ پله‌اي ایساکو در رده‌بندي شركت‌هاي برتر

شركت ايساكو سال پيش در رتبه بندي شركت هاي برتر ايران، رتبه ۱۰۵ را به خود اختصاص داده بود اما امسال با صعود ۳۱ پله به جايگاه ۷۴ رسيد تا تنها شركت خدمات پس از فروش باشد كه رتبه دو رقمي دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شركت خدمات پس از فروش ايران ‌خودرو، (ايساكو) با صعود ۳۱ پله‌اي در رده‌بندي شركت‌هاي برتر ايران، در همایش IMI100، اولين و تنها شركت ارائه كننده خدمات پس از فروش در جمع صد شركت برتر ايران شد.     

 به گزارش ایکوپرس شركت ايساكو سال پيش در رتبه بندي شركت هاي برتر ايران، رتبه ۱۰۵ را به خود اختصاص داده بود اما امسال با صعود ۳۱ پله به جايگاه ۷۴ رسيد تا تنها شركت خدمات پس از فروش باشد كه رتبه دو رقمي دارد.

 ایساکو در حالی به این رشد دست یافت  که با برنامه‌ريزي‌هاي مدون و هدفمند براي حفظ و افزایش رضایت مشتریان در قالب برگزاری کارگروه‌های مختلف، پیوسته سعی در ابداع طرح‌های خاص و نوین داشته و با این تلاش‌ها، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند خدمات پس از فروش خودروهای سواری، در آبان ماه سال ۹۵ با کسب ۷۲۳ امتیاز در میان شرکت‌های داخلی در رتبه اول قرار گرفت.

 گفتني است، رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايراني از سال ۷۷ از سوي سازمان مديريت صنعتي انجام مي‌شود كه شركت‌هاي برتر ايران براساس ۲۸ شاخص ارزيابي و معرفي مي‌شوند
نظرات بینندگان