arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

در دو سالن ویژه‌ی فیلم فجر چه خبر خواهد بود؟

مدیران کاخ‌های رسانه و مردمی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه تغییرات چندانی نسبت به سال گذشته اعمال نخواهند کرد بر برقراری نظم بیشتر در این دوره تأکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیران کاخ‌های رسانه و مردمی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه تغییرات چندانی نسبت به سال گذشته اعمال نخواهند کرد بر برقراری نظم بیشتر در این دوره تأکید کردند.

به گزارش انتخاب، مجید مظفری مدیر کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر که مانند سال گذشته در پردیس سینمایی ملت مستقر خواهد بود بیان کرد: برنامه‌های ما مثل سال گذشته است و تغییر چندانی نخواهد داشت اما از آنجا که تعداد هنرمندان در این پردیس بیشتر می‌شود و در آنجا میزبان آن‌ها با برگزاری فرش قرمز هستیم، شرایط ویژه‌ای را برای آن‌ها، مردم و نیز اهالی رسانه در نظر خواهیم گرفت.

او با اشاره به اینکه در نظر داریم تا مراسم مربوط به حضور هنرمندان فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر در پردیس ملت بی‌سروصدا اما باشکوه انجام شود، افزود: شرایط را به شکلی آماده می‌کنیم تا هم مردم با هنرمندان بتوانند ارتباط خوبی داشته باشند و هم جایی برای رسانه‌ها و عکاسان در نظر گرفته می‌شود.

مظفری با بیان اینکه استقرار در پردیس ملت از 10 بهمن‌ماه آغاز می‌شود، افزود: از آنجا که فضای جدیدی به پارکینگ پردیس ملت اضافه نشده است با هنرمندان تماس گرفته می‌شود تا یا به صورت دسته‌جمعی یا با آژانس به این مجموعه رفت و آمد کنند. در واقع از همه کسانی که قرار است برای تماشای فیلم به این مجموعه بیایند درخواست می‌کنیم تا با ماشین تک سرنشین مراجعه نکنند که در این صورت خودشان هم با مشکل کمتری روبرو می‌شوند و می‌توانند سروقت به تماشای فیلم برسند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا فیلم‌ها بدون تأخیر نمایش داده شوند چون هر کدام از آن‌ها که دیر شروع شود در زمان اکران فیلم‌های بعدی هم تأثیر می‌گذارد و برنامه روزانه را به هم می‌ریزد.

در این راستا بهروز غریب‌پور مدیر کاخ رسانه نیز با اشاره به اینکه در برج میلاد هم نسبت به سال گذشته به لحاظ آداب و ترتیب میزبانی تفاوتی نخواهد داشت و از آنجا که مراسم فرش قرمز را نداریم، گفت: فقط صاحبان آثار در جلسه نمایش فیلم‌ها حضور خواهند داشت و سایر اتفاقات همانند سال قبل خواهد بود.

او افزود: همچنین زمان صبح را از جدول جشنواره حذف کردیم تا اصحاب رسانه زمان کافی برای استراحت داشته باشند و تمام تلاش خود را بر این گذاشته‌ایم که شرایط بهتری را برای حاضران در برج میلاد فراهم کنیم. ضمن اینکه تلاش و تأکید خود را بر این داریم که بدون کوچکترین اتلاف وقتی نمایش فیلم‌ها را طبق جدول داشته باشیم،بویژه آنکه پس از نمایش فیلم‌ها جلسات نقد و بررسی داریم بنابراین کوچکترین خللی باعث به هم ریختن برنامه‌ها خواهد شد.

او تأکید کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا آنچه دوستان مطبوعاتی توقع داشتند و هر آنچه می‌خواستند از جمله زمان کافی جهت ورود و خروج و مسائل دیگری که از سال قبل مطرح می‌کردند، را برآورده کنیم.

غریب‌پور اضافه کرد: خواست و تلاش ما در راستای ایجاد نظم و رعایت آن در برج میلاد برای نمایش فیلم‌ها است و در این باره مدیران این مجموعه هم تمام تلاش خود را با تمهیداتی از جمله استفاده از درهای شیشه‌ای برای بستن تمام راه‌های نفوذی که ممکن است افراد بدون کارت یا دارای کارت جعلی از آن طریق اقدام به ورود کنند، به کار بسته‌اند.

مدیر کاخ رسانه‌های جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه برای برقراری نظم باید اهالی رسانه هم خودشان همکاری داشته باشند، یادآور شد: آخرین ساعت نمایش فیلم‌ها در برج میلاد 11 شب خواهد بود که پس از آن نشست پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد و از آنجا که سال قبل نسبت به دیروقت تمام شدن نمایش فیلم در هر شب و برگزاری نشست خبری در صبح روز بعد اعتراض و انتقاداتی مطرح شد امسال زمان صبح را خالی گذاشتیم.

به گفته غریب‌پور بین هر سانس نمایش فیلم‌ها حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت وقت آزاد است و نمایش فیلم‌ها هم از ساعت 13:30 هر روز آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان