arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۰۰
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰

يكي از قوي ترين مردان ايران: قبل از درگيري روح الله را اذيت كردند/مردم نمي توانند ما را تحمل كنند

شايد يك شبه تبديل به غول هاي تلويزيوني نشده اند اما رشد اجتماعي شان درست بعد از پخش برنامه مردان آهنين شبيه بادكنكي بود كه به دستان تهيه كنندگان اين برنامه باد شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شايد يك شبه تبديل به غول هاي تلويزيوني نشده اند اما رشد اجتماعي شان درست بعد از پخش برنامه مردان آهنين شبيه بادكنكي بود كه به دستان تهيه كنندگان اين برنامه باد شده بود.بعد از سال 90 و در كمتر از 2 ماه يكي از آهنين مردان متهم به قتل شد و ديگري مقتول يك درگيري.فدراسيون همچنان موضع سكوت را پيش گرفته و قصد توجيه مردانش را هم ندارد.به گفته منتقدان اين رشته ورزشي صدا و سيما مقصر اصلي اين اتفاقاتي است كه اخيرا افتاده چراكه ورزشكاران را بدون فرهنگ سازي به مردم شناساند.

به گزارش انتخاب به نقل از اعتماد، گفت وگو با موسي خاني، يكي از قوي ترين مردان ايران در پی می آید:
   
    
    به نظرتان چرا روح الله داداشي با اين شرايط كشته شد؟
    به گفته پليس درگير شده و در اثر ضربات چاقو كشته شده است. پليس كه اين طور اعلام كرده. من خودم با مسوول پرونده صحبت كردم... گويا قبل از درگيري روح الله را اذيت كردند و جلوي اتومبيل شان پيچيده اند و در نهايت اتفاقي افتاد كه نبايد مي افتاد.
    
    منظورم اين است كه چرا درگيري در رشته شما اينقدر زياد است؟
    نمي دانم اما حساسيت مردم نسبت به ما زياد شده. اين حساسيت از موقعي كه برنامه مان از تلويزيون پخش شد بيشتر هم شد.
    
    يعني ورزشكاران اين رشته جنبه معروف شدن را نداشتند؟
    نه، به نظر من مردم نمي توانند ما را تحمل كنند. در حقيقت مردم جنبه پخش اين برنامه را نداشتند.
    
    پس مردم به هيكل هاي تنومندي مثل شما حساسيت دارند؟
    اينطور نيست، آدم هايي هستند كه هيكل هاي تنومندتري از ما دارند اما علت تمام اين اتفاقات بعد از پخش برنامه مردان آهنين بود. تقصير فدراسيون است كه فرهنگ سازي نكرده و تا اين حد مردم به ما حساس شده اند.
    ليگ هم كه نداريد، حدود 5 سال است كه مي گويند از امسال ليگ راه اندازي مي كنيم.
    
    ليگ كه در مقايسه با عملكردهاي فدراسيون توقع بزرگي است.
    با اين اوصاف شايعاتي هم كه وجود دارد به نظر واقعي مي رسند. خيلي ها مي گويند برخي ها با بعضي ورزشكاران لابي مي كنند و آيتم هاي برنامه مردان آهنين را زودتر اعلام مي كنند.
    اين كار هميشگي شان است. از قبل به ورزشكاران خودشان برنامه ها را اعلام مي كنند تا قهرمان شوند. از وقتي هم كه اين فدراسيون آمده اوضاع بدتر هم شده است.
    
    اسم ... هم جزو همين افراد هميشه مطرح مي شود؟
    بله، ايشان هم مثل فدراسيوني ها هستند. هميشه طوري آيتم بندي مي كند كه تيم خودش قهرمان شود. حالااز كجا به او اجازه اين كارها را مي دهند خدا مي داند.
    ايشان هيچ مدركي در اين رابطه ندارد. به قولي هيچ كاره است. او حتي يك بار هم در مسابقات شركت نكرده و حكم هم ندارد چه برسد به بين المللي! ايشان مدرك داوري وزنه برداري دارد و هيچ زمينه ديگري در اين رشته ندارد. اگر راست مي گويد مدركش را نشان دهد.
    
    با اين شرايط ديگر در برنامه مردان آهنين شركت نمي كنيد؟
    نه در مردان آهنين و نه در هيچ مسابقه ديگر.
    
    در كل نمي شود تمام تقصيرها را گردن فدراسيون انداخت. هر قدر هم مردم به شما حساس باشند و فدراسيون فرهنگ سازي نكرده باشد، باز هم توجيه اتفاقاتي كه اخيرا افتاده نيست. يكي متهم به قتل و ديگري مقتول؟!
    بچه هاي ما برخلاف جثه بزرگشان زود رنجند. با كوچك ترين تحريكي عصباني مي شوند و جوش مي آورند. در مردم هم اينطور جا افتاده كه چون قوي ترين مرد ايران است، حتما ادعا دارد. مردم نبايد اينقدر حساس شوند بايد ديدگاهشان را عوض كرد. اميدوارم ديگر از اين اتفاقات نيفتد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
8
19
این آقا هم بدجوری داره هذیون می گه!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
15
زود رنجند. با كوچك ترين تحريكي عصباني مي شوند!!!
خوب مجبورند هیکل گنده کنند.مگه باستانی کارا هیکل ندارند؟ این چه دلیلیه .این از ضعف فرهنگ آموزشی در این ورزشه و محیط آموزشی اونه.با عرض معذرت از همه بدنساز های محترم و پهلوان.
علمداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
1
15
اتفاقا" به دلیل اینکه جثه بزرگی ساختند زود رنج میشوند که بنظر من باید برعکس باشه.قدرت بدون توانائی کنترل قدرت تحریک پذیر و خطرناک است.
جعفر قاسمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
2
5
شما رو به قران چرت نگین من اصلا با این مو ضوع موافق نیستم جناب اقای تحلیل گر شما روی چه حسابی این حرفا رو میزنی این اتفاق یه اتفاق ساده ای نیست باید یادتون باشه که این برنامه در زمان پخشش خیلیا رو به خونه و پای تلوزیون میکشون و این خودش جلو گیری میکرد از خیلی اتفاقات بدی که توی این زمان تعطیلی فاجعه افرین میتونست باشه من اصلا تحلیل شما رو قبول ندارم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
1
2
این آقا چرا خودش را معرفی نکرده حرف بدون سند و مدرک مثل باد هواست.
نسترن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
2
3
به نظر من مردم واقعا سربه سر اين ورزشكارا ميزارند پس حرمت پهلوانها چه ميشود.ايشون حق دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
2
5
واقعا که تقصیر صدا و سیماست که فرهنگ سازی نکرده و مردم رو هیکل اونا حساس!!!!! کرده ."مردم نمی توانند ما را تحکل کنن"!!! مثلا چرا؟مردم جنبه نداشتند!!! آدم چه حرفها که نمی شنوه. چطوره مردم جنبه این همه هنر پیشه خوش قیافه رو دارن جنبه شما غول های بی شاخ و دم رو ندارند؟
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
4
ما هم پوریایی ولی داشتیم هم تختی
اینا هم زودرنج بودند !!!
اصلا تو منش و اخلاق پهلوانی زودرنجی و عصبانیت جایی داره ؟!!!!
دوست روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
1
8
روح الله در هنگام رویارویی با قاتلش کوچکترین مقاومتی از خود نشان نداد چون فکر نمیکرد قاتلش در یک لحظه با قمه به وی حمله کند حتی زمانیکه این سه نفر فحش ناموسی به وی داد (مادر روح الله ۵ سال پیش فوت شده است) باز هم سکوت کرد و مردانگی خود را نشان داد ! جالب اینجاست اخباری مبنی بر درگیری و نزاع داداشی در برخی جراید و تلویزیون منتشر شده بود که کاملا کذب است و روح الله در آخرین ثانیه های زندگیش حتی لب تر نکرد چه برسد با قاتلانش درگیر شود !
روح الله زمانیکه در تمرینات والیبال هنرمندان در سال گذشته در خانه والیبال حضور یافته بود مانند یک انسان و ورزشکار معمولی با ما توپ زد و هیچ ادعا و درخواستی هم نداشت و همراه تیم در چند مسابقه در تهران و شهرستان هم حضور یافت و از بودن در کنار ما لذت می برد و البته ما هم در کنار وی لذت می بردیم و بوجود همچون دوستی افتخار میکردیم.

دیگر روح الله داداشی وجود ندارد و الان در کنار ناصر حجازی پیش خدا هستند.
پویا
|
OMAN
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
0
شیوع فرهنگ ورزشکاری بهترین راه مبارزه با موج اعتیاد روزافزون جوانان ایرانی است. به نظر من بهتر است الگوی جوانان همین ورزشکاران باشند تا بصورت اتوماتیک جوانان از گرایش به بلای اعتیاد دوری کنند. صدا و سیما وظیفه فرهنگ سازی خود را مطلقا انجام نمی دهد، چه در مورد فرهنگ رانندگی و چه در مورد فرهنگ شهرنشینی و نحوه تعامل با دیگران هنگام مشکلات.
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
1
2
آقای دوست روح الله
لطفا داداشی عزیز ( روحش شاد) رو با حجازی مقایسه نکن.
این کجا و آن کجا؟
ایل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
0
اون آقایی که گفته چرا خودشو معرفی نکرده، بره متنو کامل بخونه بد اظهار فضل کنه.
عماد
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
1
حتي اين گزارش شما نشون ميده كه نه گزارشگر چيزي از فرهنگ حاليشه نه مردم . آخه يه مسابقه زورآزمايي چه ربطي به فرهنگ سازي تلويزيون داره ؟؟؟ مگه تلويزيون بايد بياد هي به شما فرهنگ ياد بده ؟؟؟ با اين گزارشات نشان مي دهد عامه مردم ايران فرهنگ درست حسابي ندارند كه با يك برنامه به اين معمولي كه در همه دنيا هم معمول هست اين چنين قاطي مي كنند ، يك ذره منطق داشته باشيد مي تونيد بگيد ما خانواده هاي ايراني چرا اينقدر ضعيف تربيت شديم ؟؟؟؟ نه اينكه چرا تلويزيون اينها رو پخش مي كنه يا اينها ورزشكار نيستند يا بد آموزي داشته ؟!!!!!!
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
داداشی رو خدا بیامرزه... منظور من ایشون نیس... ولی‌ خود این مردان هم افرادی هستند که تنش ایجاد میکنند.. چندین بار در مسابقات اینها با خودشون درگیر شدن و برا هم چاقو کشیدن... فرهنگ سازی رو از خود این عزیزان بایست شروع کرد... وگرنه اینها هر چقد معروف باشن از رضازاده و قهرمانان المپیکی وزنه برداری که معروفتر نیستن...چرا اونها این مسائل رو ندران؟
kambiz
|
GERMANY
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
این دارو های استروید که ورزشکارا مصرف میکنند باعث تحریک اعصاب و در نتیجه عصبانیت میشود طوریکه هم جثه تنومند پیدا میکنند هم اینکه در حالت عصبانیت باعث خشونت میشوند در کل باعث اصلی این جنایات خود این ورزشکاران هستند
على
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
از اين اتفاقات تو جامعه يى كه خيلى هاش رو قرص دوا هستن زياد مى افته ... زياد اما خب ورزشكارها بيشتر ديده مى شوند و بايد بيشتر مواظب باشند جالب اينه كه خيلى ها ناراحتند كه چرا اخبار اين خشونت طلبى در حد همين تك و توك پخش ميشه
نظرات بینندگان