arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۰

یک ادعا: شعار نویسی حامیان مشایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شعار تیم رسانه‌ای فرقه انحرافی مشخص شد!

جهان با اعلام این خبر نوشت: پس از آنکه جریان مذکور توانست، هفته‌نامه، ماهنامه، روزنامه و چند سایت خبری را با منابع مالی غیر مشخص راه‌اندازی کند، اکنون جریان برای خودش شعار هم تعیین کرده است.

"...ای ایرانی که از کوفی بودن بیزاری/ ...احمدی نژاد و مشایی را دریابید" شعار جالبی است که رسانه‌های فرقه انحرافی برای خودشان ساخته‌اند!

تیم رسانه‌ای جریان انحرافی چندماهی است ضمن جذب روزنامه‌نگاران و خبرنگاران اصلاح‌طلب، هزینه‌های هنگفتی را بدون مشخص بودن محل تامین آن برای سایت‌ها، مجلات و روزنامه‌های خود خرج می‌کند.

گفتنی است چندی قبل برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خبر از بررسی محل تامین این هزینه‌ها دادند که به نظر می‌رسد مسکوت مانده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
1
من مطمئنم بیش از 90 درصد مردم ایران اصلا مشایی را نمی شناسند اصلا نمی دانند کی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
0
جریان انحرافی شاید با جذب بعضی از روزنامه نگاران اصلاح طلب بخواهد در انتخابات شرکت کند آن هم بخاطر اینکه میدانند مردم به اصلاح طلبان توجه دارند.ولی یک نکته را فراموش کرده اند و آن هم این است که وقایع سال 88 را خیلی ها فراموش نکردن.پس بگذارید برادران اصولگرا در انتخابات شرکت کرده و به مردم خدمت کنند ویا آقایان انحرافی در انتخابات شرکت کرده و در حال خدمت کردن باشند.
نظرات بینندگان