arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

توضیح فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه تاج با شبکه‌های تلویزیونی

در پی مصاحبه مهدی تاج – رئیس فدراسیون با برخی از شبکه های خبری تلویزیون، روابط عمومی فدراسیون اطلاعیه‌ای را در این زمینه صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی مصاحبه مهدی تاج – رئیس فدراسیون با برخی از شبکه های خبری تلویزیون، روابط عمومی فدراسیون اطلاعیه‌ای را در این زمینه صادر کرد.
 
به گزارش انتخاب، در مصاحبه مهدی تاج – رئیس فدراسیون با تعدادی از شبکه‌های خبری تلویزیون درخصوص مباحث تیم ملی، باشگاه استقلال و بازی پرسپولیس و تراکتورسازی و ایجاد شائبه برای برخی از رسانه‌ها دال بر تبعیض قائل شدن بین رسانه‌های گروهی به اطلاع عزیزان رسانه‌ای می‌رساند:
 
رئیس فدراسیون در این نشست کوتاه به منظور جلوگیری از گله‌مندی سایر رسانه‌ها از گروههای تلویزیونی خواست تا فقط تصاویر مصاحبه پخش و از گذاشتن متن خبر در خروجی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جلوگیری شود تا خبرگزاری‌ها گله مند نشوند. لازم به توضیح است که به هیچ وجه بحث در جریان قرار نگرفتن سایر رسانه‌ها، ندادن خبر به آنها و... نبوده است.
 
شب گذشته نیز پس از جلسه چند ساعته مهدی تاج رئیس فدراسیون با کارلوس کی‌روش کلیه رسانه‌های حاضر اعم از نوشتاری و تصویری با سرمربی تیم ملی مصاحبه انجام دادند و هیچگونه درخواستی مبنی بر مصاحبه با رئیس فدراسیون ارائه نشد و حتی برای جلوگیری از خستگی همکاران رسانه در سرمای بیرون از فدراسیون، این عزیزان به داخل فدراسیون دعوت شدند.
 
فدراسیون فوتبال رسانه‌های گروهی را بازوان و مشاوران امین خود دانسته و اعتماد را رکن اساسی این ارتباط دانسته و بخش عمده‌ای از موفقیت‌های بدست آمده در فدراسیون فوتبال را  نیز مدیون و مرهون رسانه‌های  گروهی می‌داند و به هیچ وجه نگاه تبعیض آمیز نداشته و سعی در تعامل با کلیه رسانه‌های گروهی دارد و سیاست رسانه‌ای این مجموعه متکی بر تعامل و همکاری دوسویه و دوستانه بوده و خواهد بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان