arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

پاسخ نیروی انتظامی به درخواست تأمین امنیت بیشتر مردم در شمال تهران/ گشت‌های پلیس ۴برابر شد

رئیس کلانتری پاسداران واقع در شمال تهران اعلام کرد با مساعدت فرماندهی ناجا، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در این حوزه ۴ برابر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کلانتری پاسداران واقع در شمال تهران اعلام کرد با مساعدت فرماندهی ناجا، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در این حوزه ۴ برابر شده است.
 
به گزارش انتخاب، بارها مردم درباره عدم وجود امنیت در مناطق شمالی تهران، اعتراض خود را در سرویس مشکلات مردم اعلام کرده اند.
 
در پاسخ به این مطالبات، هفته گذشته، فرمانده کلانتری 102 پاسداران واقع در شمال تهران، در نشستی که با حضور او، معاون اجتماعی کلانتری، مدیر محله پاسداران و دبیرشورایاری محله، حمیدرضا آقاجانی برگزار شد، گزارشی از افزایش اقدامات نیروی انتظامی برای تامین امنیت حوزه استحفاظی این کلانتری، خبر داد.
 
سرهنگ صادقی پور درباره عملکرد یگان تامین امنیت مردم توسط نیروی انتظامی در منطقه پاسداران اعلام کرد: جرایم در محله پاسداران و ضرابخانه نسبت به سال گذشته  حدود ۳۰درصد کاهش چشم گیری داشته است.
 
او همچنین بیشترین جرایم در محله پاسداران و ضرابخانه را مربوط به کلاهبرداری و خیانت در امانت دانست و گفت: با زحمات و پیگیری های سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، تعداد گشت های محله به صورت محسوس و نا محسوس ۴ برابر افزایش داشته است.
 
این مقام انتظامی همچنین از شهروندان خواست در حفظ اموال خود دقت های لازم را داشته باشند. او با تاکید بر توصیه های امنیتی، استفاده از قفل فرمان و قفل چرخ جهت پیشگیری از سرقت خودرو را به شهروندان توصیه کرد و از خانمها خواست هنگام تردد به صورت پیاده، از پیاده رو حرکت کرده و مراقب سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ باشند.
نظرات بینندگان