arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

کاهش 13 درصدی سرقت در پایتخت/ انهدام 29 باند سرقت طی 36 ساعت گذشته

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش 13 درصدی انواع سرقت در 10 ماه سپری شده از سالجاری نسبت به مدت مشابه سال 94 در پایتخت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش 13 درصدی انواع سرقت در 10 ماه سپری شده از سالجاری نسبت به مدت مشابه سال 94 در پایتخت خبر داد.

به گزارش انتخاب، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در حاشیه دستگیری 140 سارق و زورگیر در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سارقان و مجرمان گفت: در این راستا طی 36 ساعت گذشته و با عملیات گسترده ای 140نفر از سارقان و زورگیران شناسایی و دستگیر شدند که در بین افراد دستگیر شده یک زن نیز وجود دارد.

وی در رابطه با متهم زن دستگیر شده گفت: این زن توسط پایگاه سوم پلیس آگاهی دستگیر شد و جرم وی همدستی در سرقت خودرو، حمل و فروش وسایل سرقتی خودرو است.

سردار محمدیان با بیان اینکه 140 متهم دستگیر شده در قالب 29 باند به اقدامات مجرمانه انجام می دادند، افزود: از این تعداد 10 باند در زمینه سرقت و زورگیری، 10 باند سرقت منازل و 9 باند دیگر نیز در زمینه سرقت خودرو فعالیت می کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، متهمان دستگیر شده 17 تا 38 ساله هستند و 53 درصد آنها سابقه کیفری دارند.

وی ادامه داد: همچنین از متهمان دستگیر شده 2 قبضه اسلحه گرم کشف شد.

سردار محمدیان در رابطه با شناسایی مالباختگان نیز گفت: تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند که برهمین اساس از آن ها دعوت می شود تا برای دریافت اموال خود به پلیس مراجعه کنند.

وی افزود: در خصوص شناسایی لاستیک های مسروقه خودرو مالباختگان به پایگاه های دوم، سوم و چهارم آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: برخورد قاطع با سارقان و زورگیران از مطالبات اصلی شهروندان است که در این راستا دستگیری و برخورد با این افراد با توجه به ایام پایانی سال و جو حاکم بر مراکز خرید با جدیت تمام دنبال می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان