arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۲۹
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۰

علی داداشی: قاتل هیچ استرسی نداشت/ دیروز برای روح‌الله عروسی گرفتیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی داداشی،برادر مرحوم روح اله داداشی گفت: هنگامی که با قاتل روح اله صحبت می کردم، او هیچ استرسی نداشت و انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش انتخاب، علی یاوری مربی و یکی از نزدیکان روح اله داداشی در گفتگو به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:برخلاف آنچه که جراید و برخی از افراد از نزاع خیابانی و درگیری روح اله دادشی با قاتلان این جنایت هولناک اعلام کرده اند؛اصلا چنین چیزی نبوده است و من فکر می کنم با به میان آوردن چنین صحبت هایی،شخصیت والای ورزشی و اخلاقی روح اله که شهره عام و خاص بود را به زیرسوال می برند.

وی در ادامه افزود:روح اله به هیچ عنوان از خودروی خود پیاده نشده و زمانی که در خودرو نشسته بود،قاتل ضربات چاقو را وارد کرده و مضاف بر این،زمانی که من با قاتل صحبت می کردم وی گفت؛من به روح اله فحاشی و هتاکی کردم،اما او نه تنها پاسخی به این اعمال زشت من نداد،بلکه مرا نیز به آرامش دعوت می کرد.

یاوری خاطرنشان کرد:قد قاتلین نیز از روح اله کوتاهتر بوده ،اگر نزاع رخ داده و همچنین اگر داداشی ایستاده باشد؛چطور می توانستند ضربه را به گردن وی وارد کنند.

همچنین؛علی داداشی برادر مرحوم خاطرنشان کرد:قاتل برادرم بسیار آرام بود،هیچ استرس و اضطرابی هم نداشت و طوری رفتار می کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و از شناسایی روح اله در هنگام وقوع جنایت نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

ناگفته های برادر داداشی:دیروز برای روح‌الله عروسی گرفتیم

سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت‌وگویی را با علی داداشی برادر روح الله انجام داده‌ كه متن كامل آن در زیر آمده است:

* احساس شما از حضور مردم در مراسم تشییع پیكر روح‌الله چه بود؟
- دیروز برای روح‌الله مراسم عروسی گرفتیم. مراسمی كه بسیار باشكوه برگزار شد و همه مردم ایران هم در آن حضور داشتند.

* روح‌الله برای شما فراتر از یك برادر بود، اینطور نیست؟
- بله همینطور است. او فرزند و اولاد من بود. فرزندی كه نه من بلكه همه مردم ایران به داشتن آن افتخار می‌كردند.

* روزهای بدون روح‌الله برای شما چگونه می‌گذرد؟
- هنوز مرگ روح‌الله را نمی‌توانم باور نمی‌كنم. مرگ روح‌الله یك داغ سنگین برای من بود. باور كنید از زمانی كه خبر مرگ روح‌الله را شنیده‌ام از خداوند هر ثانیه برای خودم آرزوی مرگ دارم. چرا كه بدون روح‌الله زندگی كردن برایم اصلاً باور كردنی نیست.

* اما خیلی‌ها اعتقاد دارند، كه علی باید باشد تا راه روح‌‌الله را ادامه دهد؟
- بله همه همین را به من می‌گویند و همین مساله مسئولیت مرا صد چندان كرده است. به خدا من تازه بعد از مرگ روح‌الله بود كه فهمیدم كه او چه بوده و كه بوده است. من در جریان همه كارهای روح‌الله بودم، اما حالا متوجه شده‌ام كه او در جوانمردی در خیلی از جاها مرا دور زده است.

* می‌توان در این باره مثال هم بزنی؟
- بعد از تشییع پیكر روح‌الله خیلی‌ها نزد ما آمدند و از حمایت‌های روح‌الله از آنها حرف زدند. روح‌الله یك فرد مردمدار و مردم دوست بود. او یك خیر به تمام معنا بود و همه این كارها را در خفا انجام می‌داد. روح‌الله برای بسیاری از خانواده‌ها جهزیه فراهم كرده بود. او كمك رسان بسیاری از ایتام بود. او یكی از كسانی بود كه همیشه دوست داشت در كارهای خیر پیش قدم باشد. او یكی از حامیان اصلی كمك رسانی به آسایشگاه سالمندان كهریزك بود و خیلی از كارهای دیگری كه واقعاً بابت آنها من به وجود او افتخار كرده و می‌كنیم.

* خیلی‌ها می‌خواهند بدانند كه روح‌الله چگونه كشته شد؟
- قبل از آن من تقاضایی از همه مردم خوب ایران دارم، تمامی كسانی كه روح‌الله را شناخته و می‌شناختند خوب می‌دانند كه روح‌الله چقدر معصوم و و مظلوم بود، اما برخی از رسانه‌های خارجی دارند از این موضوع سوءاستفاده كرده و تبلیغات مخرب خود را آغاز می كنند. حرف من به آنها این است كه چرا حق را نمی‌نویسند. ۳ جوان در شب حادثه جلوی روح‌الله را می‌گیرند. روح‌الله از ماشین پیاده و شروع به نصیحت آنها می‌كند. روح‌الله به آنها می‌گوید كه شما جوان هستید، چرا این كارها را انجام می‌دهید. این حرفها، حرفهای من نیست. بلكه حرفهای آنهایی است كه این جنایت بزرگ را انجام داده‌اند.

* چگونه از ماجرا خبردار شدید؟
- ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه شنبه شب بود كه من در خانه نشسته بودم كه جنازه روح‌الله را به در خانه آوردند و به من گفتند علی بیا كه برادرت را زده‌اند. باور كنید در آن لحظه انگار یك سرم ۱۰۰ لیتری به پایم زدند و همه شیره وجودم را كشیدند. شلوار گرمكنی كه همیشه در ۵ ثانیه می‌پوشیدم را در ۱۵ دقیقه نتوانستم به تن كنم وقتی جلوی در رسیدم دیدم روح‌الله را به بیمارستان رسانده‌اند. خودم را به بیمارستان و بالای سر روح‌الله رساندم اما دیگر او تمام كرده بود.

* اولین حرفی كه بالای سر روح‌الله در بیمارستان زدی چه بود؟
- فریاد كشیدم یا حسین. چون دقیقاً چاقو و خنجر را در گلوی او فرو كرده بودند.

* فكرش را می‌كردی كه اینهمه مردم برای مراسم تشییع جنازه روح‌الله به حصارك بیایند؟
- راستش نه. فكر می‌كردم شاید تعداد جمعیت اندكی بیشتر از تشییع جنازه پدرم باشد، اما مردم با حضور خودشان ما را شرمنده كردند كه از همه آنها ممنونم.

* از پدرتان گفتید، بیشتر در این باره حرف می‌زنید؟
- حادثه روح‌الله درست دو روز بعد از مراسم چهلم پدر من اتفاق افتاد. ما تازه ۲ روز بود كه از سیاه درآمده بودیم كه دوباره برای روح‌الله سیاهپوش شدیم، اما این غم برای من با همه غم‌های دنیا فرق می‌كند. من یك عمر برای روح‌الله مشكی خواهم پوشید.

* شنیده‌ایم كه هنرمندان برنامه فتیله، یعنی همان برنامه‌ای كه آخرین بار روح‌الله در آن حضور پیدا كرد، هنوز از اتفاقی كه برای او افتاده متاثر هستند؟
- بله، آنها دیروز به منزل ما آمدند و چنان تحث تاثیر مرگ روح‌الله قرار گرفته بودند كه حد و حصری نداشت. آنها با خود عكس‌های روح‌الله و آرین پسر مرا و CD آن برنامه را آورده بودند و به ما دادند و اعلام كردند كه بخش‌هایی از آن برنامه را دوباره جمعه تكرار خواهند كرد.

* از آرین گفتید، او این روزها را چگونه می‌گذراند؟
- او هنوز نمی‌داند كه چه بر سر عمویش آمده است. او دیروز بهانه می‌گرفت كه مادرش او را بر سر خاك برد تا اندكی آرام بگیرد.

* واكنش آرین ۵ ساله بعد از آن برنامه چه بود؟
- او و روح‌الله جمعه به آن برنامه رفتند و خیلی با روحیه به خانه برگشتند. به طوری كه آرین همچنان از آن برنامه یك ساعته تلویزیونی برای ما و خانواده تعریف می‌كرد.

* روح‌الله به جز رشته پرورش اندام و قویترین مردان رشته ورزشی دیگری را هم دنبال می‌كرد؟
- بله، او یك والیبالیست بسیار خوب هم بود، بطوری كه در تیم والیبال هنرمندان هم بازی می‌كرد.

* قصد نداشتید، دستی برای روح‌الله بالا بزنید؟
- چرا و این مساله را با خود او هم در میان گذاشته بودیم و قرار بود كه بعد از مسابقات جهانی گرجستان او را به جمع متاهلین اضافه كنیم.

* شرایط روح‌الله برای مسابقات جهانی گرجستان چگونه بود؟
- او با توجه به مسابقات جهانی گرجستان كه شهریور ماه برگزار می‌شد از آمادگی بالایی برخوردار بود و روز به روز هم بر میزان آمادگی افزوده می‌شد و ما امیدوار بودیم كه او می‌تواند در گرجستان عنوان شایسته‌ای را برای جمهوری اسلامی ایران به دست بیاورد.

* اینكه می‌گویند روح‌الله می‌خواست در رقابت‌های پرورش اندام شركت كند تا چه اندازه صحت دارد؟
- بله او قصد این كار را داشت و می‌خواست در پرورش اندام به روی صحنه بیاید كه دیگر مرگ به او مهلت نداد.

* حضور مردم را در مراسم تشییع چگونه ارزیابی می‌كنید؟
- مردم ایران مثل همیشه نشان دادند كه قدرشناس قهرمانان و پهلوانان خود هستند. این روزها كسانی به خانه ما برای عرض تسلیت می‌آیند كه ما را به نوعی غافلگیر می‌كنند. مردم از همه جای ایران به خانه ما می‌آیند از سیستان و بلوچستان، لرستان، بندر گناوه، اصفهان، شیراز و همه شهرهای ایران.

* علی داداشی از این پس چگونه روزگار خواهد گذراند؟
- هنوز نمی‌توانم باور كنم كه روح‌الله را از دست داده‌ام. نمی‌دانم كه از این پس باید چكار كنم. از خداوند مرگم را هر لحظه آرزو می‌كنم، چرا كه بدون روح‌الله زندگی كردن دیگر برای من معنایی ندارد.

* در غم فراق پدر، روح‌الله چگونه تاب تحمل آورد؟
- روح‌الله آدم روزهای سخت بود. او كسی بود كه هرگز ناراحتی‌اش را بروز نمی‌داد، اما از غم پدر به خلوت می‌رفت و برای او گریه می‌كرد و من هم متوجه این كار او می‌شدم، چرا كه روح‌الله را من بزرگ كرده بودم.

* از خاطرات با روح‌الله بودن بگویید؟
- یكی از خاطرات خوب من مربوط به مسابقات جهانی قشم می‌شود. او در آنجا با غیرتی مثال زدنی، كاری كرد، كارستان كه من آنجا نیز برای او خیلی گریه كردم. او با دستانی پاره مسابقه داد تا به همه نشان دهد كه غیرت ایرانی چیز دیگری است. روح‌الله بعد از آن مسابقات پرچم پرافتخار را بر روی شانه خود انداخت و با آن دور افتخار زد تا عظمت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بكشاند.

* تكلیف شاگردان روح‌الله چه می‌شود؟
- تا زنده هستم اجازه نمی‌دهم كه چراغ باشگاه روح‌الله خاموش شود. من می‌خواهم ادامه دهنده راه روح‌الله باشم. من از این پس مسئولیت بزرگتری بر روی دوش خود احساس می‌كنم و می‌خواهم برای شروع دوباره جوانانی با خصوصیات روح‌الله را پیدا كرده و با آنها كار كنم تا جای خالی روح‌الله كمتر احساس شود.

* برای مردم چه پیامی دارید؟
- من خاك پای این مردم هستم. كف پای آنها را می‌بوسم و برای همیشه سپاسگزار محبت آنها خواهم بود. چرا كه آنها روح‌الله را مانند برادر و فرزند خود دوست داشتند و این برای من افتخاری بس بزرگ بود.

* حرف آخر؟
- تشكر می‌كنم از رئیس و نایب رئیس فدراسیون و همه مردم ایران كه آمدند و تسلی خاطر ما شدند. آنها بزرگی و عظمت خودشان را نشان دادند و برای همیشه ما را مدیون محبتهای خود ساختند. ضمن اینكه از تمامی رسانه‌هایی كه در این روزها حق مطلب را به خوبی ادا كرده‌اند، هم نهایت سپاسگزاری را دارم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
VENEZUELA, BOLIVARIAN REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
5
6
سلام
من نمی خوام شخصیت کسی رو خراب کنم ، ولی برام سواله که چرا حرف مربی و برادر روح الله - خدا رحمتش کنه - متناقضه؟!!!
یه بار مربی می گه که اون از ماشینش پیاده نشد(روح اله به هیچ عنوان از خودروی خود پیاده نشده و زمانی که در خودرو نشسته بود،قاتل ضربات چاقو را وارد کرده )
ولی پائین تر داداشش می گه که پیاده شد و با اون ها صحبت کرد!(روح‌الله از ماشین پیاده و شروع به نصیحت آنها می‌كند. روح‌الله به آنها می‌گوید كه شما جوان هستید، چرا این كارها را انجام می‌دهید. این حرفها، حرفهای من نیست. بلكه حرفهای آنهایی است كه این جنایت بزرگ را انجام داده‌اند)
لطفا توضیح بدید!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
آقای دقت بالا........ علی آقای داداشی به نقل از جنایتکارا گفتن که مرحوم روح الله رفته اونا رو نصیحت کنه............ اوکی؟؟؟ این بجای عرض تسلیته؟؟؟؟؟
جواب جواب
| VENEZUELA, BOLIVARIAN REPUBLIC OF |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
عجب ! این رو از کجاتون درآوردید؟!!!
اظاهرا که خود علی آقا مطلب رو می گه
بعدشم این ربطی به تسلیت بنده نداره !
خدا هم آقا روح الله رو رحمت کنه و هم به خونواده ش صبر و اجر عنایت کنه
احد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
4
6
در همین مصاحبه اول یک گفته روح اله به هیچ عنوان از خودروی خود پیاده نشده و زمانی که در خودرو نشسته بود،قاتل ضربات چاقو را وارد کرده و مضاف بر این،زمانی که من با قاتل صحبت می کردم وی گفت؛من به روح اله فحاشی و هتاکی کردم،اما او نه تنها پاسخی به این اعمال زشت من نداد،بلکه مرا نیز به آرامش دعوت می کرد.

اما برادرش گفته:جوان در شب حادثه جلوی روح‌الله را می‌گیرند. روح‌الله از ماشین پیاده و شروع به نصیحت آنها می‌كند. روح‌الله به آنها می‌گوید كه شما جوان هستید، چرا این كارها را انجام می‌دهید. این حرفها، حرفهای من نیست. بلكه حرفهای آنهایی است كه این جنایت بزرگ را انجام داده‌اند.
بلاخره معلوم نیست کدام یک واقعیت دارد.از ماشین پیاده شده یا نه؟ به هر حال خدا رحمتش کند.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
شما به جوابی که به "آقای دقت بالا".... در نظر اول دادم توجه کن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
4
8
من که به همه چیز مشکوکم هم به قتل وهم به چهره نحیف قاتلین به هر حال خدا روحش شاد کنه پهلوانان هرگز نمیمیرند
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
3
14
من شک ندارم مرگ داداشی مشکوک و عمدی بوده
sunrise
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
1
11
خدا میدونه کی پهلوان ما رو کشت ... همانقدر که تختی بزرگ خودکشی کرد روح الله هم ...
خداییش حیف شد واقعا آدم میسوزه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
2
6
روح‌الله از ماشین پیاده و شروع به نصیحت آنها می‌كند. روح‌الله به آنها می‌گوید كه شما جوان هستید، چرا این كارها را انجام می‌دهید. این حرفها، حرفهای من نیست. بلكه حرفهای آنهایی است كه این جنایت بزرگ را انجام داده‌اند.یعنی برادرش هم نگفته است که روح الله از ماشین پیاده شده است. پس تناقضی در حرف مربی و برادرش نیست.
مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
13
خدا رحمتش کنه . با اخلاقترین مرداهنین بود . حیف شد . انشالله نور به قبرش بباره . جاش تو بهشته انشاالله .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
2
7
به دوستانی که بدنبال پیدا کردن ضد و نقیض ها هستند میگم مگه شما نمیدونید این اخبار چطوری تهیه و منتشر میشه هرکس یه چیزی برای خودش اضافه یا کم میکنه. اینها دلیل نمیشه که بگیم واقعیت نداره بلکه باید بگیم تحت هر شرایطی که بوده اون افراد قاتل هستند و اگه خودتونو جای خانواده مقتول بذارید خواهید دید که چقدر سخته و میفهمید که چرا برادرش میگه 15 دقیقه طول کشید تا لباس بپوشم. من به خانواده این ورزشکار میگم که واقعا در غم شما شریک هستم. یادش همیشه زنده باد.
پاسخ ها
منتقد
| VENEZUELA, BOLIVARIAN REPUBLIC OF |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
این رو خداییش قبول دارم
حق گفتی!
سایه
|
GERMANY
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
12
پیاده شدن یا نشدنش مهم نیست! اینکه کی بوده و چکاره بوده هم مهم نیست! مهم اینه که به عنوان یک انسان با ارزش های بالا، حقش این نبوده!
خدا رحمتش کنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
1
8
من واقعا اشک توی چشمام جمع شد وقتی جنازه رو بردن در خونه و داداشش وقتی چاقو رو توی گلوی اون میبینه میگه یا حسین!!!
یاد کرب و بلا افتادم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
یا حسین شهید........ اما برادر گرامی نگفته چاقو رو توی گلوی اون مرحوم دیده..... گفته چاقو رو به گلوی مرحوم فرو کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
5
خیلی متاثر شدم از این خبر.خدا صبر به خانوادشون بده و تسلیت میگم به خانواده محترمشان البته
تسلیت واژه کوچکی است برای این مصیبت بزرگ.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
6
پهلوانان هرگز نمیمیرند من خیلی ازاین واقعه ناراحتم عزیز بزرگی را از دست دادیم روح الله داداشی همیشه در قلب ما زنده وجاوید است خداوند به خانوادهاش صبر عنایت بفرما ید
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
4
من روح الله رو از صمیم قلب دوستش داشتم و از این بابت خیلی ناراحت هستم که پهلوان به این بزرگی رو از دست دادیم و از خدا می خوام که به خانوادش صبر بده و از همین جا به خانوادش میگم که درست که روح الله مرده ولی یادش از قلب های ما پاک نشده و نخواهد شد
سبحان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
0
5
خدابیامرزدش حیف بود
هوادار داداشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
1
5
جهان پهلوان روح الله داداشی برای ما همیشه زنده است و جاوید.
خدا رحمتش کنه.
هم وطن
|
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
4
با مرگ مرحوم داداشي و ديدن عكس هاي جنازه او قلبم پاره شد. هر كس عاشق پهلووني و جوانمرديست براي آرامش اين روح پهلوون ناكام صلوات بفرستد.روحت شاد و نامت تا ابد جاودانه.
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
1
3
من کار ندارم چطوری کشتن اون از خدا بی خبرا مهم اینه که دیگه ما روح الله نمی بینیم و مظلوم کشتنش ما که فقط سوختیم و اشک ریختیم من سوالم از علی اقاست که چرا قصاص نمی کنه؟ مگه اونا به روح الله امون دادن که دارین امون می دین؟مگه قانون بود که الان می گین باید مراحل قانونی طی بشه؟
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
0
1
vala ma ke nafahmidim,toro khoda yeki malooom kone in marhom az mashin piade shod ya nashod?
akhe in 3ta bache k nemitooonan in karo karde bashan, hame maghaze daraye 4rah migan 3 ta motori ham andaze rohollah rikhtan saresh
بچه محل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
3
هر وقت که مسابقه مردان اهنین پخش میشد بخاطر بچه محلمون همه جسممون چشم میشد برنامه رو با جون و دل میدیدیم حالا از امسال چه کنیم.اقا روح الله همیشه به یادتیم...
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
1
2
همانند تحتی و دکتر شهیدی و عباسی(از دانشمندان فیزیک هسته ای) جهان پهلوان ایران زمین در خاک آرمیده و ما هنوز به دنبال این هستیم که از ماشین پیاده شد یا نه؟ اصل این نیست. مهم این است که فرزند غیور ایران را کشتند. از این به بعد است که باید تلاش کنیم از دیگر سرمایه های این سزرمین محافظت کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
55
4
تمام این حرفها درست اما ایکاش به خاطر زنده شده فرهنگ پهلوانی قاتل را می بخشیدند
سبحان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
1
5
با سلام و با عرض تسلیت خدمت همه مردم ایران زمین.بنده به عنوان یکی از طرفداران این مرحوم هنوز این حادثه دلخراش رو باور نمی کنم واقعا واسم قابل لمس نیست قهرمانی کع از نزدیک توی شهر شه سوار دیدمش الان دیگه نیست.عاشقتم روح الله جان.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
3
حيف........
farzad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
2
عاشقش بودم اونقدزی که از همون سالهای اول که در مردان آهنین شرکت کرد عکسشو گرفتم و در اتقم گذاشتم.همیشه از خدا خواستم یه روز از نزدیک ملاقاتش کنم اما وقتی میبینم باید برای ملاقاتش برم سر خاکش آتیش میگیرم.ای کاش من بجاش کشته شده بودم.روحش شاد
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
0
2
روحش شاد
نظرات بینندگان