arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

استقلال با چه شرایطی پا به بازی بزرگ یک‌شنبه می‌گذارد؟/ ۱۸۰ درجه تفاوت نسبت به دربی رفت!

جوانان منصوریان برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه‌های بسیاری دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جوانان منصوریان برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه‌های بسیاری دارند.

به گزارش انتخاب، استقلال در حالی باید بعد از ظهر یکشنبه برای هشتادوچهارمین بار به مصاف رقیب سنتی اش برود که شرایطش نسبت به تقابل هشتاد و سوم کاملا متفاوت است. نیم فصل اول برای منصوریان و تیمش اصلا خوب شروع نشد. آن ها در حالی هفته ششم با برانکو و پرسپولیسی ها روبرو شدند که پیش از آن هرگز طعم شیرین برد را نچشیده بودند و با 3 مساوی و 2 شکست پا به چمن سبز آزادی برای رویارویی با قرمزهای تهران گذاشتند.

شرایط برای منصوریان به حدی آشفته بود که شایعه برکناری او در صورت باخت به گوش می رسید. استقلال آن روز با ارائه فوتبالی محتاطانه با تک امتیاز زمین را ترک کرد و به حداقل نتیجه راضی شد و صد البته که بقای منصوریان هم با آن مساوی 0-0 تضمین شد. اما در حال حاضر شرایط فرق می کند.

استقلال در حالی به بازی حساس هفته بیست و یکم رسیده است که در اوج شادابی و انگیزه به سر می برد. بعد از اینکه استقلال روزهای تلخی را با توجه به جدایی برخی بازیکنان گران قیمت و البته عدم توانایی در جذب و استفاده از ستارگانی مثل روزبه چشمی، آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده در فصل نقل و انتقالات پشت سر گذاشت، حال با جوانان با کیفیتش به فرم ایده آلی رسیده است. آن ها در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده اند و فقط دو بار دروازه خود را باز شده دیده اند. در حال حاضر صاحب بهترین خط حمله لیگ هستند و توانسته اند در یک بازی کاملا برتر حریف قدرتمند و ثروتمند قطری خود را به زانو دربیاورند. همه این عوامل در آستانه دربی دست به دست هم داده است که استقلال با شرایطی کاملا متفاوت نسبت به دربی رفت پا به میدان بگذارد و این امید در دل هواداران آبی به وجود آمده که منصوریان و جوانانش می توانند به طلسم پنج ساله نبردن در دربی پایان دهند.

با این حال همیشه دربی یک دیدار متفاوت بوده است و این را هم نباید فراموش کرد که پرسپولیس یکی از آماده ترین تیم های چند سال اخیر خود را دارد.تیمی که در صدر جدول رده بندی است و سودای قهرمانی پس از 9 سال در سر دارد.
نظرات بینندگان