arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

توضیح ایوبی درباره جلسه با نمایندگان مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت‌الله ایوبی گفت: هیچ جلسه‌ای با موضوع جشنواره فیلم فجر در مجلس شورای اسلامی و همچنین با مشاور عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار نشده است.

به گزارش انتخاب، رییس سازمان سینمایی درباره جلسه‌ای که در نشست خبری وزیر فرهنگ اعلام شد با حضور مشاور عالی وزیر برای رسیدگی به اعتراضات جشنواره فیلم برگزار می‌شود، بیان کرد: جلسه‌ای با آقای حیدریان نداشته‌ایم و برخلاف آنچه اعلام شده، جلسه‌ای هم با نمایندگان مجلس برگزار نشده است.

او خاطرنشان کرد: هر سال پس از جشنواره فیلم فجر جلسه‌ای با نمایندگان کمیسیون فرهنگی برگزار می‌شود و تشکیل دوباره آن پس از جشنواره سی و پنجم اتفاق عجیبی نیست اما فعلا این جلسه تشکیل نشده و برگزاری آن لغو شد.

ایوبی اضافه کرد: البته طبق روال هرسال قرار است جلسه‌ای برای آسیب‌شناسی جشنواره برگزار شود که حتما آقای حیدریان در آن حضور خواهند داشت.

رییس سازمان سینمایی همچنین گفت: همانطور که آقای وزیر اشاره کردند، ساختار جشنواره هم موضوع بحثی است که نیاز به همفکری با گروه‌های مختلف سینما دارد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا صالحی امیری در اولین نشست خبری خود با بیان این درخواست که سینماگرانی که در جشنواره فیلم فجر شرکت کردند سازوکار آن را بپذیرند و نیز با انتقاد از برخی نقدهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی که با هدف تخریب جشنواره انجام شد، اعلام کرد که در همین یکی دو روز جلسه‌ای میان مشاور عالی وزارت فرهنگ و رییس سازمان سینمایی برای رسیدگی به اعتراض‌ها برگزار می‌شود که نتیجه آن از طریق شخص وزیر یا حجت‌الله ایوبی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان